ال جی جی ۶ پلاس رسماً معرفی شد

عصر کالا- طبق شایعات منتشر شده در اوایل ماه جاری به نظر می رسید نسخه ای از گوشی LG G۶ در دست تولید است. باید به کسانی که در مورد این شایعات تردید داشتند بگوییم ظاهراً این اخبار درست بوده زیرا شرکت نسخه جدیدی از LG G۶ را با نام LG G۶ plus رسماً معرفی کرده است.

ال جی جی ۶ پلاس رسماً معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل  از ابرگیزمو، طبق این شایعات به نظر می رسد LG G6 plus با LG G6 اولیه تفاوت چندانی ندارد. این شایعات حاکی از این بودند که اندازه حافظه ذخیره سازی یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی با هم است و ظاهراً این مورد درست است زیرا این گوشی مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

    این گوشی نیز مجهز به قابلیتی خواهد بود که ال جی از آن به عنوان صدای برتر یاد می کند. این قابلیت به وسیله یک Hi-Fi Quad DAC سی و دو بیتی و یک جفت اییرفون B&O Play ارائه می شود. گوشی LG G6 plus علاوه بر این قابلیت های جدید شباهت زیادی به گوشی LG G6 دارد که در اوایل سال جاری عرضه شده است. با این که احساس می کنیم خیلی ها امیدوار بودند در این گوشی از اسنپدراگون 835 استفاده شود، اما شرکت در این گوشی هم از پردازنده مشابه اسنپدراگون 821 استفاده کرده است.
    در صورتی که به دنبال یک گوشی ال جی با پردازنده اسنپدراگون 835 هستید، نگران نباشید زیرا اخبار حاکی از این است که گوشی LG V30 پیش از موعد مقرر عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد این گوشی مجهز به پردازنده جدید کوالکام خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر