آیفون‌های ۲۰۲۰ مجهز به فناوری ۵G عرضه می‌شوند

عصر کالا- چیزی تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی باقی نمانده و به نظر می‌رسد که اپل بالاخره تصمیمش را برای استفاده از فناوری ۵G در نسل جدید گوشی‌های آی‌فون خود گرفته است. تا به امروز گزارش‌ها یا بهتر بگوییم شایعات زیادی در این رابطه منتشر و ادعا شده که امسال شاهد عرضه ۴ مدل آی‌فون ۵G خواهیم بود.

آیفون‌های ۲۰۲۰ مجهز به فناوری ۵G عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، برخی منابع خبری نیز مدعی شدند که آی‌فون‌های 2021 مجهز به این فناوری عرضه خواهند شد. با این حال، اخیرا توافقی میان اپل و کوالکام حاصل شده که احتمال استفاده از فناوری 5G در گوشی‌های 2020 اپل را دوچندان می‌کند. در جریان کنفرانس کوالکام برای ارائه گزارش عملکرد مالی این شرکت، به‌صورت تلویحی مجهز بودن آی‌فون‌های جدید به این قابلیت را تایید کرد.

    آکاش پالکیوالا، مدیر ارشد مالی کوالکام در این رابطه عنوان کرد که در سال 2020، چیپ‌های 5G در دو مرحله عرضه خواهند شد. نخست، فصل بهار خواهد بود که احتمالا شرکت‌هایی همچون سامسونگ از مودم‌های 5G این شرکت برای پرچمداران خود استفاده خواهند کرد. مرحله دوم نیز در فصل پاییز اتفاق خواهد افتاد که پرچمداری دیگر مجهز به این مودم‌ها به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه پالکیوالا نامی‌از هیچ شرکتی نبرد، اما از آنجا که اپل فصل پاییز را برای عرضه گوشی‌های خود در نظر می‌گیرد، به احتمال فراوان، منظور پالکیوالا اپل بوده است. البته این امکان نیز وجود دارد که مدیر مالی ارشد کوالکام، گوشی‌های دیگری همچون پیکسل گوگل یا حتی گلکسی نوت سامسونگ را مد نظر داشته، که باید منتظر ماند و دید که در آینده چه خبرهایی در این رابطه منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر