کولر سبز ال‌جی مخصوص مردم جنوب ایران

عصر کالا- رقابت شرکت‌های مختلف در صنعت لوازم‌خانگی بسیار پرشور و نزدیک به یکدیگر شده‌ است.

کولر سبز ال‌جی مخصوص مردم جنوب ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از روزنامه آسیا، شاید یک دهه پیش به راحتی می‌توانستید شرکت پیشرو در هر صنعتی را به راحتی شناسایی کنید. ولی اکنون رقابت همه‌جانبه و نوآوری‌هایی که هرروز معرفی می‌شوند باعث شده رقابت برای جلب رضایت مشتریان تغییر کند و به سمت برطرف کردن نیازهای مشتریان برود. هر بازار و منطقه‌ای خاص بوده و برطرف کردن نیازهای آن بازار برای هردو طرف سودمند است. به هرحال کاملا واضح است که اگر دستگاهی طبق نیاز یک مشتری طراحی شود باعث رضایت بیشتر و وفاداری آن مشتری به شما می‌شود. علاوه بر سود شرکت سازنده، شخصی‌سازی دستگاه‌ها با توجه به نیاز مخاطب باعث هرچه سبزتر بودن آن می‌شود. یعنی دستگاهی که دقیقا با توجه با نیاز مخاطب انرژی مصرف کرده و به راحتی هزینه‌های مصرف انرژی او را کم می‌کند.

    مهم‌تر از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک، لوازم‌خانگی کم‌مصرف و یا همان «سبز» هستند.  لوازمی که با بهره‌گیری از فناوری‌های فوق پیشرفته بیشترین بهره‌وری ممکن را در عین کم‌ترین مصرف انرژی در اختیار شما می‌گذارند. این لوازم‌خانگی به تازگی وارد مرحله جدیدی شدند و می‌توانند قابلیت‌های بیشتری در راستای مصرف انرژی کمتر در اختیار شما بگذارند. به عنوان مثل فناوری‌هایی مثل دستیار صوتی ال‌جی می‌تواند قابلیت‌های متنوعی برای کنترل هوشمند دیگر لوازم‌خانگی و میزان مصرف آنها در اختیار کاربر بگذارد.

    ال‌جی همیشه اولویت خود را بر اساس برطرف کردن نیاز مشتری گذاشته است و همیشه بازخورد مخاطب را برای طراحی هر محصولی در نظر می‌گیرد. مثلا محصول جدید این شرکت که مخصوص مناطق بسیار گرم مثل جنوب ایران طراحی شده است. کولرگازی DUALCOOL قدرتمند این شرکت می‌تواند به کمک موتور اینورتر مخصوص مناطق گرم، حتی در دمای 65 درجه نیز کار کرده و خنک‌ترین هوای ممکن را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

    ال‌جی DUALCOOL اولین کولرگازی ال‌جی است که از کمپرسور اینورتر دوگانه  (Dual Inverter Compressor) با راندمان انرژی بالا استفاده می‌کند و بدون کاهش سرمایش دستگاه ، در مصرف انرژی آن صرفه‌جویی می‌کند. کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی توسط سازمان آزمایش معتبر جهانی TÜV Rheinland مورد تأیید قرار گرفته است. ال‌جی DUALCOOL با این کمپرسور تا 70 درصد برق کمتری مصرف می‌کند و تا 40 درصد سرمایش سریع‌تری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای غیر اینورتر قدیمی ارائه می‌دهد. فناوری کمپرسور پیشرفته ال‌جی باعث می‌شود DUALCOOL با کمترین حد صدا کار کند که برای محیط‌های کوچک و  آپارتمان‌ها ایده‌آل است. کمپرسور اینورتر دوگانه قابل اعتماد ال‌جی به‌عنوان یکی از بهترین‌های این صنعت ،از  ضمانتی 10 ساله نیز برخوردار است. ال‌جی DUALCOOL با طراحی باریک و دقیقش به شیوه‌ای ماهرانه بین شکل و عملکرد تعادل برقرار کرده و با هر دکوراسیون داخلی کاملاً هماهنگ است و در نهایت انعطاف‌پذیری در نصب را بیشتر می‌کند.

    کولر های گازی از پرمصرف ترین لوازم خانگی محسوب می شوند.اگر یک کولر گازی معمولی به مدت 12 ساعت در شبانه روز روشن باشد متوسط مصرف ماهانه مشترکان را به 850 تا 900 کیلوات ساعت افزایش می دهد که این منجر به افزایش 110 تا 120 هزار تومانی بار مالی قبوض برق مشترکان خانگی و تجاری خواهد شد. این مشکل در کولرهای گازی ال‌جی کاملا برطرف شده است و شما حداقل 50 درصد هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. در این محصول موتور Dual Inverter به گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است و می‌تواند هوای سرد را به نقاط دورتری پرتاب کرده تا کل اتاق به سرعت خنک شود. طراحی داخلی موتور به گونه‌‌ای است تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

    علاوه بر این محصول جدید، دیگر لوازم‌خانگی ال‌جی نیز از فناوری موتور اینورتر استفاده کرده و بالاترین درجه مصرف انرژی را دریافت کرده‌اند. امری که نشان می‌دهد ال‌جی به تعهد خود برای تولید لوازم‌خانگی فوق پیشرفته و کم‌مصرف وفادار بوده و توانسته بیشترین کارایی را در قبال کمترین هزینه مصرفی در اختیار کاربران فهیم خود قرار دهد.

     

    # # #

    در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس

    شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان  ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر