درآمد ۱ میلیارد دلاری اپل از بازار ایران

عصر کالا- بر اساس برآوردها و آمارها سالانه، حدود ۱.۲ میلیون گوشی آیفون در بازار ایران به فروش می رسد که درآمدی ۱ میلیارد دلاری برای اپل به همراه دارد.

درآمد ۱ میلیارد دلاری اپل از بازار ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی، شرکت اپل با وجود این درآمد هیچ نمایندگی در ایران ندارد و شرکت هایی که توانسته اند مجوز واردات رسمی این گوشی را بگیرند ارتباط مستقیمی با کمپانی «اپل» نداشته و توسط این برند، به عنوان نمایندگی در کشور ایران شناخته نمی‌شوند و هنوز محدودیت‌های قبلی این کمپانی آمریکایی برای کاربران ایرانی این محصول به قوت خود باقی است.

    شرکت اپل نه تنها هیچ خدمتی به کاربران ایرانی ارائه نمی کند بلکه آن ها را نیز تحریم نموده است و به انواع و اقسام طرق برای آن ها مشکل ایجاد می کند. در تازه ترین شیوه، شرکت اپل به حذف برنامه های ایرانی از اپ استور روی آورده است و نرم افزارهای بانک ها و مؤسسات مالی از اپ استور حذف شده است.

    اما نکته عجیب این نوع رفتار اپل نیست، بلکه عجیب تر از آن استقبال روزافزون کاربران ایرانی نسبت به محصولات اپل است به طوری که تمام محدودیت ها و تحریم های این شرکت را به جان می خرند و برخی در مصرف محصولات تازه عرضه شده، نزدیک به یک روز در صف می مانند و نزدیک به دو برابر مبلغ اصلی آن پول می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر