طراحی اپلیکیشن هشدار بوی عرق

عصر کالا- محققان ژاپنی اپلیکیشنی ساخته اند که شروع فرآیند عرق کردن بدن را هشدار می دهد. این فناوری در مکانهایی نظیر ادارات کاربرد زیادی دارد.

طراحی اپلیکیشن هشدار بوی عرق
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، روزنامه گاردین گزارش داد: اگر قرار باشد مکانیزم نهفته در این فناوری به زبان ساده توصیف شود باید گفت یک سیستم حساس به تعریق بدن، پیامی را به تلفن همراه هوشمند فرد می فرستد مبنی بر اینکه «هشدار! مراقبت فوری لازم است».

    بسیاری از کارمندان همواره یک نگرانی بزرگ دارند و آن اینکه بوی بد عرق بدنشان برای سایرین آزاردهنده باشد. آنها یک نگرانی دیگر هم دارند: شاید همکاران بوی بد عرق را استشمام می کنند اما چیزی بر زبان نمی آورند.

    حالا محققان یک شرکت ژاپنی وارد عمل شده و از اپلیکیشن و دستگاهی رونمایی کرده اند که به فرد این امکان را می دهد تا آغاز فرآیند تعریق بدن را تشخیص دهد.

    این دستگاه که به راحتی در جیب جای می گیرد همچون یک ضبط صوت عمل می کند و از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند و اپلیکیشن نصب شده بر روی آن متصل می شود.

    شرکت معروف و قدیمی «کونیکا مینولتا» که به تولید چاپگر و دوربین شهرت دارد این فناوری را ارایه کرده و آن را برای آنهایی که به بو و به خصوص بوی عرق حساس هستند یک فناوری کاربردی عنوان کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر