تصویر جدیدی از گوشی موتو Z۲ Force و موتو Z۲ Play فاش شد

عصر کالا- به‌تازگی تصویر رندر مطبوعاتی جدیدی از دو گوشی هوشمند موتو زد ۲ فورس و موتو زد ۲ پلی در دسترس قرار گرفته است.

تصویر جدیدی از گوشی موتو Z۲ Force و موتو Z۲ Play فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، عکس‌ جدیدی از گوشی هوشمند موتورولا موتو زد 2 فورس و موتو زد 2 پلی فاش شده است. در این تصاویر نمای جلو و پشت هر دو دستگاه قابل مشاهده است و باید اشاره کنیم که طراحی این دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارد. سنسور اثر انگشت این دو محصول مستطیلی شکل است و در بخش جلوی دستگاه تعبیه شده است. علاوه بر این، هر دو گوشی هوشمند به فلش ال‌ای‌دی جلویی مجهز شده‌اند. به نظر می‌رسد در بخش پایین سمت چپ این دو دستگاه یک میکروفون قرار گرفته و در واقع طراحی جلویی این دو گوشی یکسان است. اما تفاوت‌هایی در بخش پشتی موتو زد 2 فورس و موتو زد 2 پلی وجود دارد. موتو زد 2 فورس مجهز به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی با طراحی دایره‌ای است ولی موتو زد 2 پلی فقط از یک دوربین تکی بهره می‌برد. اما سایر اجزای این دو گوشی با یکدیگر شباهت زیادی دارند.

    بر اساس گزارش‌های اخیر و تصویر مطبوعاتی جدید دو دستگاه، به نظر می‌رسد موتو زد 2 پلی نسبت به نسل قبلی خود کمی باریک‌تر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که موتو زد 2 فورس از درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که ضخامت این دستگاه در حد سایر گوشی‌های هوشمند معمولی باشد. اما موتو زد 2 پلی با وجود قیمت مناسب، سعی می‌کند برخی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار را در خود جای دهد.

    بر اساس خبرها و گزارش‌های مختلف، انتظار می‌رود بیشتر مشخصات فنی موتو زد 2 فورس به موتو زد 2 شباهت داشته باشد. بر همین اساس، گفته‌ می‌شود که این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. اما موتو زد 2 پلی از تراشه‌ی اسنپدراگون 626 بهره خواهد برد و رم این دستگاه 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب موتو زد 2 پلی می‌تواند نظر بسیاری از دارندگان کنونی گوشی موتو زد پلی را به خود جلب کند؛ چراکه این محصول نسبت به نسل قبل خود باریک‌تر و قدرتمند‌تر است. از سوی دیگر موتو زد 2 فورس نسبت به مدل قبلی خود تفاوت‌های بسیاری دارد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر