کدام مدل‌های نوکیا آپدیت اندروید ۸ را دریافت کردند؟

عصر کالا- شرکت HMD Global آخرین لیست از دستگاه‌های نوکیا را که به آپدیت اندروید ۸ دریافت کرده‌اند، منتشر کرد.

کدام مدل‌های نوکیا آپدیت اندروید ۸ را دریافت کردند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آپدیت کردن سیستم عامل اندروید در گوشی‌هایی با این سیستم عامل برای خیلی‌ها مشکل‌ساز است چرا که بسیاری از این گوشی‌ها پس از یک یا دو نسخه دیگر اندرویدی دریافت نمی‌کنند اما یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه خیلی خوب پیشرفت کرده، HMD Global است که برای گوشی‌های نوکیای خود هنوز آپدیت اندروید می گیرد. حالا خیلی از گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید 8 (Oreo) هستند و بعد از آمدن نسخه نهم اندروید به نام اندروید پی دیگر به این سیستم عامل نیازی نیست. گوشی‌های نوکیایی را مشاهده کنید که آخرین نسخه اندروید 8 برای آن‌ها ارائه شده است.
    نوکیا 2

    اولین باری که آپدیت بتای اندروید 8 برای گوشی نوکیا 2 عرضه شد روز 20 ژوئن بود که توسط Beta Labs توسعه داده شده بود. اما در حال حاضر این توسعه دهنده در حال آماده کردن نسخه اصلی آپدیت سیستم عامل نوکیا 2 می‌باشد و گفته می‌شود تا ماه جولای (اواسط تیر) آن را عرضه کند.
    نوکیا 3

    اولین گوشی HMD Global که اندروید اورئو را به طور رسمی دریافت کرد نوکیا 3 بود.
    نوکیا 5

    اولین بار اندروید نسخه 8.0 سیستم عامل خود را در دسامبر 2017 به توسعه دهنده سیستم عامل نوکیا، Beta Labs عرضه کرد. کمی بعد در ماه ژانویه نسخه 8.0 اورئو برای این گوشی منتشر شد و 5 مارس بود که نسخه 8.1 هم برای نوکیا 5 عرضه شد.
    نوکیا 6

    نوکیا 6 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سال 2017 بود و تا به حال نوکیا بهترین تلاش خود را برای آپدیت نگه داشتن این گوشی انجام داده است. آخرین باری که این گوشی با اندروید 8.1 آپدیت شد 28 مارس امسال بود.
    نوکیا 8

    آخرین گوشی از سری گوشی‌های نوکیا که اندروید آن به نسخه 8.1 آپدیت شد، گوشی نوکیا 8 بود که آخرین نسخه 8.1 اندروید را در 14 فوریه دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر