جزئیاتی از گلکسی S۸ active توسط نتفلیکس فاش شد

عصر کالا- اطلاعاتی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ اکتیو توسط نتفلیکس به بیرون درز کرده است.

جزئیاتی از گلکسی S۸ active توسط نتفلیکس فاش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛گلکسی اس 7 اکتیو در حال حاضر یکی از گوشی‌های هوشمند بسیار مقاوم بازار است؛ اما با این وجود اپراتور AT&T از سامسونگ درخواست کرده تا مدل جدید گوشی هوشمند سری اکتیو را نیز تولید کند. مدتی قبل مشخص شد که کدنام این دستگاه، Cruiser است و حالا اولین اطلاعات از این گوشی از جایی که انتظار نمی‌رفت، به بیرون درز پیدا کرده است.

    نتفلیکس تأیید کرده است که شناسه‌ی مدل گوشی هوشمند گلکسی اس 8 اکتیو که از استریم اچ‌دی نیز پشتیبانی می‌کند، SM-G892A است. همان‌طور که می‌دانید مدل معمولی گلکسی اس 8 گواهی IP68 دارد و این یعنی گوشی یادشده می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب قرار بگیرد، بدون اینکه مشکلی در این عملکرد آن ایجاد شود. البته نسل قبلی پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 نیز از گواهی IP68 بهره می‌برد و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت دارد.

    اما مدل اکتیو گوشی هوشمند گلکسی اس 8، استاندارد نظامی آمریکا موسوم به MIL-810G را هم به لیست قابلیت‌هایش اضافه کرده است و بنابراین انتظار داریم گلکسی اس 8 اکتیو در برابر تمام شرایط خاصی که در استاندارد نظامی آمریکا وجود دارد، مقاومت داشته باشد. به نظر نمی‌رسد در پنل جلویی این دستگاه شاهد دکمه‌ی فیزیکی باشیم؛ چراکه سامسونگ در مدل معمولی گلکسی اس 8 دکمه‌های ناوبری خازنی و دکمه‌ی فیزیکی هوم را به‌طور کامل حذف کرده است. البته مدل اکتیو این محصول به چنین دکمه‌هایی نیاز دارد؛ چراکه به عنوان مثال نمی‌توان با دستان خیس به‌راحتی با نمایشگر لمسی گوشی تعامل داشت.

    با توجه به اطلاعاتی اندکی که توسط نتفلیکس از گلکسی اس 8 اکتیو فاش شده در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری از این محصول در دسترس نیست. البته بر طبق اطلاعات یادشده، گلکسی اس 8 اکتیو به همراه سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا به بازار عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر