فروش آیفون ۱۰؛ همچنان پایین‌تر از حد انتظار

عصر کالا- تحلیلگران موسسه تحقیقاتی وال استریت در گزارشی اعلام کرده‌اند که هنوز فروش گوشی هوشمند جدید آیفون ۱۰ پایین‌تر از حدی است که اپل پیش‌بینی می‌کرد.

فروش آیفون ۱۰؛ همچنان پایین‌تر از حد انتظار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کارل آکارمن - تحلیلگر موسسه تحقیقاتی وال استریت - در گزارشی عنوان کرده است علی‌رغم پیش بینی‌های اولیه توسط شرکت سازنده (اپل)، هنوز میزان فروش گوشی هوشمند و جدید آیفون 10 بسیار پایین‌تر از حد انتظار است چراکه با قابلیتها و ویژگی‌هایی که این گوشی داشت، تصور می‌شد تمامی طرفداران اپل و کاربران از سایر گوشی‌های رقیب حتی مدل‌های دیگر آیفون خریداری نکرده و همگی استقبال بی نظیری از این گوشی جدید بدون حاشیه کنند.

    البته این تحلیلگر در ادامه افزوده است که هر سه گوشی یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 که در رویداد رونمایی محصولات اپل در سال جاری میلادی 2017 معرفی و رونمایی شدند، تاکنون میزان فروش نسبتا خوب و قابل قبولی داشته اند اما چندان هم فروش بی سابقه و آنچنانی نبوده که این محصولات را در صدر پر فروش‌ترین فهرست گوشی‌های هوشمند جدید ببینیم یا آنکه بتوانیم بگوییم اپل گوی رقابت را از سایر رقبای پرقدرت خود ربوده است.

    وی برآورد می کند که در سه ماهه آخر سال جاری میلادی که نخستین سه ماهه سال مالی اپل در سال 2018 به شمار می رود، تعداد 79 میلیون دستگاه آیفون در جهان به فروش برسد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته ( 78.29 میلیون دستگاه آیفون)، افزایش اندک و ناچیزی پیدا کرده است.

    وی معتقد است این رقم برای سه ماهه دوم سال مالی اپل که از ماه ژانویه تا مارس است، به 56 میلیون دستگاه آیفون خواهد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( 51.2 میلیون دستگاه آیفون) افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

    این غول تکنولوژی آمریکایی به طور قطع در این سه ماهه جاری به رکورد یا بیشترین میزان فروش گوشی های آیفون خود بخصوص آیفون 10 دست خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر