سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت

عصر کالا- کمپانی سامسونگ در جریان نمایشگاه Baselworld ۲۰۱۷ از چند مدل جدید ساعت هوشمند گیر اس ۳ خود که در بین آن ها چند مدل مفهومی نیز دیده می شود، رونمایی کرد.

سامسونگ از چند مدل جدید ساعت هوشمند Gear S۳ خود پرده برداشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    «عصر کالا» به نقل از تک شات، در این نمایشگاه بزرگ که بسیاری از کارشناسان آن را از لحاظ بزرگی و مخاطب، هم‌طراز با کنگره جهانی موبایل و یا همان CES می دانند همه ساله در کشور سوئیس برگزار می شود و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان به معرفی آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود می پردازند. شرکت سامسونگ نیز که چند سالیست به این حوزه ورود کرده است، با دستی پر به این رویداد آمد و چند مدل از اسمارت واچ خود را معرفی کرد.

    همانطور که در تصویر زیر می بینید، گیر اس 3 سامسونگ با لباس های جدیدی مجهز شده که البته این طراحی، کار یکی از بزرگ‌ترین طراحان ساعت سوئسی به نام Yvan Arpa است.

    یونگی لی، ئایب رئیس بخش بازاریابی جهانی سامسونگ در این رابطه عنوان کرد:
    ما به این مسئله وافقیم که این روزها دیگر، یک ساعت چیزی فراتر از یک دستگاه نشان دهنده زمان است. در واقع، ساعت های هوشمند امروزی، متناسب با سلایق و نیازهای کاربران طراحی و تولید می شوند که در این بین، گیر اس 3 نیز توانست با طراحی زیبا و نوآورانه خود طرفداران زیادی را به خود جذب کند. اکنون این ساعت، در چندین مدل عرضه خواهد شد و از این رو، قادر است به لطف طراحی چشم نواز و کاربر پسند خود، نه تنها برای دارندگان محصولات هوشمند بلکه برای هنردوستان نیز جالب توجه باشد و آن ها را به خرید ترغیب کند.

    گفتنی است سامسونگ در این مراسم، مدلی از گیر اس 3 را رونمایی کرد که در واقع، یک ساعت جیبی هیبریدی محسوب می شود و علی رغم برخورداری از شکل و شمایلی شبیه به ساعت های قدیمی، نمایشگر آن شبیه به یک ساعت هوشمند طراحی شده است.

    حال باید منتظر ماند و دید که همکاری سامسونگ با این طراح سوئیسی، تا چه میزان به بار خواهد نشست و فروش بیشتر گیر اس 3 را به دنبال خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر