مودم نسل پنجم اپل برای آیفون سال ۲۰۲۲ از راه می رسد

عصر کالا- اپل در تلاش است تا سال ۲۰۲۲ مودم نسل پنجم خود را برای نصب بر روی گوشی های آیفون تولید کرده و آماده بهره برداری سازد.

مودم نسل پنجم اپل برای آیفون سال ۲۰۲۲ از راه می رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، در شرایطی که اپل برای دسترسی به این نوع مودم ها فعلا از خدمات شرکت کوالکوم استفاده می کند، اما قصد دارد در حوزه یادشده مستقل شود و به استفاده از تولیدات خاص خود روی آورد.

    ناظران بازار می گویند تعیین بازه زمانی سه ساله برای خودکفایی در زمینه تولید مودم های نسل پنجم ایده ای جاه طلبانه است و مشخص نیست آیا اپل واقعا می تواند طی چنین مدت زمان کوتاهی اهداف خود را در این حوزه پیاده کند یا خیر.

    اپل در اولین تلاش خود برای تولید مودم نسل پنجم کماکان برای آزمایش و بهینه سازی آن به کمک شرکت های فناوری ثالث وابسته خواهد بود و به خصوص باید آزمایش هایی را به منظور بهینه سازی شبکه های مخابراتی و بررسی میزان سازگاری مودم های خود با آنها انجام دهد.

    این شرکت در جولای گذشته واحد تولید مودم های اینتل را با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری کرده بود و از همان زمان گمانه زنی در مورد هدف اپل از چنین کاری آغاز شد. این واحد 2200 کارمند داشت که همه آنها به اپل منتقل شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر