گوشی‌های HMD به لیست ۱۰ گوشی برتر سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ اضافه شدند

عصر کالا- گوشی‌های شرکت HMD Global که با برند نوکیا وارد بازار می‌شوند، با رشد انفجاری خود در میان ۱۰ گوشی برتر سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

گوشی‌های HMD به لیست ۱۰ گوشی برتر سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ اضافه شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحقیقاتی که Counterpoint Research انجام داده است، 18 ماه پس از اینکه HMD Global اولین گوشی برند نوکیا را عرضه کرد، این کمپانی موفقیت بزرگی به دست آورد و توانست وارد لیست 10 تولیدکننده اسمارت‌فون سال 2018 قرار گیرد و رتبه نهم را کسب کند.

    شرکت HMD Global در این دوره سه ماهه در مجموع 4.5 میلیون دستگاه به فروش رساند که با همین آمار فروش، پشت سر شرکت لنوو قرار گرفت. شرکت لنوو در طول سه ماهه دوم سال 2018 حدود 9.9 میلیون دستگاه از گوشی‌های خود را فروخته بود. البته این کاملا واضح است که HMD Global در میزان فروش در میان 10 برند برتر جهان به صورت چشمگیری عقب است هرچند، این میزان فروش دو برابر تعداد گوشی‌هایی است که شرکت سونی در این دوره سه ماهه فروخته است. علاوه بر این، تحقیق Counterpoint Research نشان می‌دهد HMD Global تعداد 4 میلیون دستگاه بیشتر از سال گذشته خود فروخته است که رشد انفجاری 782 درصدی میزان فروش این شرکت را نشان می‌دهد.

    در این میان، دیگر برندهایی که در 10 برند برتر سال وجود دارند، شرکت‌های شیائومی و تکنو به ترتیب با رشد 43 و 59 درصدی در میزان فروش خود در سه ماهه دوم سال 2018، رتبه اول را کسب کرده‌اند. در این جدول، شرکت‌هایی از جمله ال‌جی و لنوو به ترتیب با 23 درصد و 8 درصد کاهش مواجه بودند و در کل شرکت سونی که قبلا جزو بهترین‌ها در این زمینه بود با عملکرد ضعیف خود از لیست 10 برند برتر تولید اسمارت‌فون خارج شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر