ساخت تلویزیون هوشمند چوبی توسط سامسونگ

عصر کالا- از دیرباز تولیدات شرکت سامسونگ با نوآوری همراه بوده و گواه آن محصولات این شرکت اعم از تلویزیون، گوشی، یخچال، تبلت و … است که در هر کدام از آنها شاهد نوآوری هایی بوده ایم. در همین راستا، کمپانی سامسونگ به تازگی از یک تلویزیون با فریم چونی رونمایی کرده است.

ساخت تلویزیون هوشمند چوبی توسط سامسونگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک، این تلویزیون می تواند مانند یک تلویزیون عادی برای تماشای فیلم و سریال باشد، اما سامسونگ می‌گوید طراحی آن به گونه‌ای است که با نصب بر روی دیوار همچون یک قاب عکس با فریم چوبی به نظر می‌رسد، که می تواند عکس‌ها و مناظر دلخواه‌تان را نمایش دهد.

    سامسونگ مدل‌های متفاوتی از این قاب چوبی را برای خریداران عرضه کرده تا با توجه به دکوراسیون منزل و در نظر گرفتن ترکیب رنگ این وسایل، بهترین و متناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنند. این تلویزیون که سامسونگ نام The Frame را برایش در نظر گرفته به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

    تا کنون اطلاعات دقیقی در ارتباط با قیمت و سایر ویژگی‌های این تلویزیون اعلام نشده، اما با خرید The Frame علاوه بر یک تلویزیون، یک تابلوی هوشمند برای نمایش تصاویر و عکس‌های خود نیز خواهید داشت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر