سامسونگ بدنبال افزایش درآمد از آفریقا

عصر کالا- شرکت سامسونگ قصد دارد درآمد خود از بازار قاره آفریقا را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

سامسونگ بدنبال افزایش درآمد از آفریقا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سانگ یون - رئیس بخش تجارت و بازاریابی سامسونگ در آفریقا - به تازگی اعلام کرده است که این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته است با تغییر و اصلاح سیاست‌های بازاریابی خود، میزان فروش و درآمد خود را از کشورهای آفریقایی افزایش دهد.

    وی با اشاره به اینکه بالغ بر نیمی از گوشی‌های همراه و تلویزیون‌های سامسونگ فروخته شده در کشورهای آفریقایی همچون کنیا بوده است، عنوان کرد که این غول تکنولوژی قصد دارد به زودی تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خدمات پس از فروش بیشتری را در آفریقا راه‌اندازی خواهد کرد تا بتواند زمان تحویل کالاها را کاهش داده و همچنین دسترسی مشتریان، مصرف کنندگان و کاربران آفریقایی به محصولات سامسونگ را تسهیل کند.

    بنابراین اظهارات و تغییراتی که در سیاست‌گذاری‌های سامسونگ ایجاد شده است، انتظار می‌رود سود جهانی و درآمد این شرکت کره‌ای از کشورهای آفریقایی به 20 درصد افزایش یابد.

    وی در مصاحبه‌ای با رویترز خاطر نشان کرد: از نظر من کشورهای آفریقایی از اهمیت بالایی در آینده فروش و درآمدهای ما برخوردارند.این در حالیست که بسیاری از کاربران در آفریقا خواهان تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند بزرگتر و جدیدتری هستند.

    البته به گفته یون، سامسونگ در آفریقا رقبای دیگری نیز دارد که گوشی‌های رده پایین و ارزان‌تری را در اختیار مردم و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و این شرکت در صورتی که خواستار ورود و ثبات در بازار آفریقاست، باید این مسائل را نیز درنظر بگیرد.

    یون در تشریح این موضوع می‌گوید:این درحالیست که محصولات پایین رده ما از محصولات پایین رده سایر رقبا گرانتر است و این امر برای سامسونگ بسیار دشوار است تا با عدم کاهش کیفیت، این فاصله قیمت را پایین بیاورد.

    بزرگترین رقیب‌های سامسونگ در قاره آفریقا شرکت چینی هووآوی و شرکت هنگ کونگی تکنو (Tecno) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر