گوشی ال‌جی G۶ مینی در راه است

عصر کالا- شرکت ال‌جی پس از معرفی گوشی G۶ در حال ساخت مدل‌های دیگری از این تلفن همراه هوشمند است. حتی مدل پلاس این محصول را هم معرفی کرد. حالا شایعه شده که این شرکت قصد دارد گوشی ال‌جی G۶ مینی را راهی بازار کند. البته براساس اطلاعاتی که ایوان بلس منتشر کرده، احتمال دارد که نام آن به LG Q۶ تغییر کند.

گوشی ال‌جی G۶ مینی در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش 5.4 اینچی بهره می‌برد و صفحه نمایش 80 درصد فضای گوشی را به خودش اختصاص داده است. از طرف دیگر گفته شده صفحه نمایش این محصول از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. در ادامه گفته شده که محصول جدید شرکت ال‌جی 3 گیگابایت رم دارد و از دوربین پشت 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی برخلاف مدل‌های قبلی دوربین دوتایی ندارد.

    بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که چند وقت پیش تصاویری هم از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده بود. هنوز مشخص نیست که گوشی ال‌جی G6 مینی یا G6 در چه زمانی راهی بازار می‌شوند. البته با توجه به اطلاعات لو رفته از طرف سازمان FCC کشور آمریکا این تلفن همراه هوشمند با شماره مدل M700 در حال ساخت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر