تصاویری از گلکسی (J۵(۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شد

عصر کالا- در حالیکه این روزهای دو پرچمدار سامسونگ در صدر اخبار رسانه های فناوری دنیا قرار دارند، افرادی که به دنبال اسمارت فونی ارزان تر هستند شاید نگاه خود را به اخبار مربوط به اسمارت فون هایی مانند گلکسی (J۵(۲۰۱۷ سامسونگ دوخته باشند که با شماره مدل SM-J۵۳۰ شناخته می شود.

تصاویری از گلکسی (J۵(۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبر« عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ سری J سامسونگ در گروه نزدیک به سری های پایین رده بازار قرار می گیرد و بر اساس شایعات مدل J5 امسال به زودی معرفی خواهد شد. امروز نیز تصاویری واقعی از این گوشی به بیرون درز کرده که یکی از آنها اجزای داخلی آن را نشان می دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

    همانطور که در تصویر می بینید این گوشی خیلی زیباتر از آنچه از یک گوشی پایین رده انتظار می رود است. گلکسی (J5(2016 که هم اکنون در بازار موجود است، دارای تراشه اسنپدراگون 410، دو گیگ رم و نمایشگری با رزولوشن 720p است.

    بر اساس آنچه تا کنون در خصوص این گوشی شنیده شده، گلکسی (J5(2017 از پردازنده اگزینوس 7870 و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی برخوردار است که قطعا از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مدل سال گذشته برتر است. ممکن است دوربین پشتی مدل امسال نیز 12 مگاپیکسلی باشد. همچنین انتظار می رود (J5(2017 نمایشگری 4.8 اینچی داشته باشد که از مدل سال 2016 با نمایشگر 5.2 اینچی کوچک تر است اما از رزولوشنی مشابه برخوردار خواهد بود.

    شایعات متناقضی در خصوص سیستم عامل پیش فرض این گوشی وجود دارد که بعضی به وجود اندروید مارشمالو 6.0 و بعضی به اندروید 7.0 نوقا اشاره دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر