گوشی جدید ZTE با دوربین دوتایی، فقط ۱۳۰ دلار قیمت دارد

عصر کالا- شرکت ZTE یک تلفن همراه هوشمند جدید به نام Blade Z Max را معرفی و عرضه می‌کند.

گوشی جدید ZTE با دوربین دوتایی، فقط ۱۳۰ دلار قیمت دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این گوشی با قیمت کمی که دارد؛ از دوربین دوتایی بهره می‌برد که می‌تواند برای طیف زیادی از مشتریان هیجان‌انگیز باشد.

    در قاب پشت گوشی Blade Z MAX یک دوربین دوتایی با حسگرهای 16 و 2 مگاپیکسل به چشم می‌خورد. در پایین دوربین دوتایی این تلفن همراه هوشمند، سنسور اثر انگشت قرار دارد. Blade Z MAX هم‌چنین به یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی هم مجهز شده است. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش 6 اینچی فول اچی‌دی دارد.

    تا اینجا با ویژگی‌های هیجان‌انگیز گوشی جدید ZTE آشنا شدیم. حالا بد نیست نگاهی به مشخصات این گوشی پایین‌رده داشته باشیم. این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون 435 مجهز شده و از 2 گیگابایت بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این گوشی 32 گیگابایت است اما قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را هم دارد. یک باتری 4080 میلی‌آمپر ساعتی این تلفن همراه هوشمند را همراهی می‌کند.

    از دیگر مشخصات خوب گوشی جدید ZTE می‌توانیم به USB-C و اندروید نوقا اشاره کنیم. این گوشی با قیمت کمی که دارد، از امکانات خوبی بهره می‌برد که می‌تواند نظر بعضی از مشتریان را به خود جلب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر