انتشار اطلاعات تازه از گوشی های پرچمدار تازه سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ در حال آماده سازی گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس برای عرضه آنها به بازار است و امکانات قابل توجهی را برای آنها در نظر گرفته است.

انتشار اطلاعات تازه از گوشی های پرچمدار تازه سامسونگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این گوشی ها از امکاناتی مانند اسکنر هوشمند چهره، برچسب های سه بعدی و حالت جدید تصویربرداری موسوم به تگ شات برخوردار هستند.

    اسکنر هوشمند چهره در گوشی های مذکور با ترکیب اطلاعات چهره و عنبیه چشم مالک این گوشی ها دفت و امنیت را در زمان شناسایی مالک تلفن همراه ارتقا می بخشد و باعث می شود هویت وی در نور کم و حتی در شرایط تابش شدید آفتاب قابل شناسایی دقیق باشد.

    سیستم یادشده می تواند جایگزینی برای استفاده از کلمات عبور یا واردکردن پین کد باشد و از این طریق نه تنها می توان قفل ورود به گوشی را باز کرد. بلکه از این طریق حتی می توان هویت کاربر برای ورود به برنامه ها و وب سایت های مختلف را هم تایید کرد.

    در این گوشی امکان ارسال برچسب ها یا استیکرهای سه بعدی وجود دارد و حتی می توان تصاویر سه بعدی تهیه شده با دوربین های دوگانه را ارسال کرد. همچین برچسب گذاری عکس ها وبرچسب ها با استفاده از اطلاعات مکانی و آب و هوایی ممکن است. قابلیت تگ شات دوربین گوشی های یادشده ذخیره سازی اطلاعات مکانی و آب و هوایی را بر روی تمامی عکس های گرفته شده ممکن می کند. ارسال اطلاعات یاد شده هم بر طبق خواست و تمایل کاربر ممکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر