تاریخ عرضه گلکسی نوت ۷ جدید مشخص شد

عصر کالا- با توجه به گزارش‌های رسیده از کره جنوبی، تاریخ عرضه گلکسی نوت ۷ جدید مشخص شده و بدین ترتیب، نسخه بازسازی شده آخرین سری نوت سامسونگ آماده ورود به بازار است.

تاریخ عرضه گلکسی نوت ۷ جدید مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا » به نقل از گجت نیوز، بنا به ادعای منابع خبری، این گوشی هوشمند با نام گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) تولید و روانه فروشگاه‌ها خواهد شد؛ این در حالی‌ست که تا پیش از این، نام گلکسی نوت 7 آر (Galaxy Note 7R) برای بازگشت پروژه Note 7 سامسونگ در نظر گرفته شده بود. با این حال، هنوز هم به طور دقیق نمی‌توان نامی را برای گلکسی نوت 7 بازسازی شده در نظر گرفت و در حال حاضر می‌بایست به شایعات بسنده کرد.
    تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 جدید 16 تیر است

    در ابتدا تصور می‌شد تاریخ عرضه گلکسی نوت 7 جدید سامسونگ، 1 جولای (10 تیرماه) باشد، اما منابع خبری، تاریخ 7 جولای ( 16 تیر) را روز بازگشت این پرچمدار شکست‌خورده به دنیای اسمارت فون ها عنوان کرده‌اند. البته گویا این تاخیر یک هفته‌ای، دلیل قانع‌کننده‌ای نیز دارد؛ پیش از این، سازندگان این فبلت قصد ساخت تعداد 30 هزار دستگاه در زمان شروع تولید را داشتند که بنا به دلایل مختلف، اکنون این رقم به 45 هزار دستگاه رسیده است. با توجه به اینکه این گوشی قرار است در ابتدای کار، در کشور سازنده آن توزیع و به فروش برسد، به نظر می‌رسد اپراتورهای تلفن همراه این کشور از استقبال کاربران مطمئن بوده و به همین دلیل نیز سفارشات خود را تا 50 درصد نسبت به قبل افزایش داده‌اند.

    طبق ادعای منبع این خبر، گلکسی نوت FE (بازسازی شده) اولین گوشی از سری نوت سامسونگ خواهد بود که با تکنولوژی هوش مصنوعی بیکسبی روانه بازار می‌شود. البته به نظر می‌رسد کاربران باید تنها به سرویس بیکسبی هوم بسنده کرده و منتظر دستیار صوتی بیکسبی وویس در این موبایل محبوب نباشند.

    گفته شده نسخه های سالم این محصول سامسونگ قرار است با قیمتی معادل 618 دلار (با نرخ حال حاضر ارز) در خرده‌فروشی‌ها به فروش برسند. اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه گلکسی نوت 7 جدید در سایر نقاط جهان مشخص نیست، اما این امیدواری وجود دارد که این زمان، فاصله زیادی از عرضه در کشور مبدا نداشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر