وان پلاس ۵T با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه رم دارد

عصر کالا- نتیجه‌ی GFX Bench وان‌پلاس ۵ تی نشان از آن دارد که نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی وان پلاس ۵ تی از وجود حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد.

وان پلاس ۵T با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه رم دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، آخرین اطلاعات ارائه‌شده در خصوص وان‌پلاس 5 تی نشان از این دارد که این گوشی هوشمند از وجود حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. گفته می‌شود نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی این گوشی‌ هوشمند از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد.

    از دیگر اطلاعات ارائه‌شده در رابطه با این گوشی باید به در دسترس بودن 111 گیگابایت حافظه برای استفاده کاربران اشاره کرد. با توجه به اینکه وان پلاس 5 تی از اندروید نوقا در نسخه‌ی مورد آزمایش استفاده کرده؛ به نظر می‌رسد از وجود حافظه‌ی پارتیشن‌بندی شده‌ی A/B برای داشتن فضایی به‌منظور دریافت بروزرسانی بی‌بهره است.

    مشخصات فنی دیگری که در بنچمارک این گوشی به آن اشاره شده، شامل نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون 835 است.

    دوربین اصلی مورد استفاده برای این گوشی 16 مگاپیکسلی است و می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K ثبت کند. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 16 مگاپیکسلی است؛ با این تفاوت که این دوربین در پنل جلو، قادر است ویدیوهایی با رزولوشن فول‌اچ‌دی ثبت کند.

    وان‌پلاس در نظر دارد گوشی‌ هوشمند جدید خود را طی مراسمی در 16 نوامبر (پنج‌شنبه‌ی پیش رو) معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر