سازگار شدن نسل جدید دستیار صوتی سامسونگ با اینترنت اشیا

عصر کالا- سامسونگ سال گذشته و همزمان با عرضه گوشی های گالکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خود از دستیار صوتی بیکس بای هم رونمایی کرد که قرار بود با الکسا و کورتانا رقابت کند.

سازگار شدن نسل جدید دستیار صوتی سامسونگ با اینترنت اشیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, بیکس بای از زمان عرضه تا به حال موفقیت چندانی کسب نکرد و حالا سامسونگ قصد دارد با به روزرسانی بیکس بای رقبای خود را پشت سر بگذارد.

    قرار بود رونمایی از بیک بای 2 در بهار امسال صورت بگیرد، اما این کار به تعویق افتاده و علاقمندان می توانند در آینده نه چندان دور از این نرم افزار بر روی گوشی گالکسی نوت 9 بهره بگیرند.

    از جمله قابلیت های جدید بیکس بای 2 می توان به ارتقای پردازشگرهای زبان طبیعی، بهبود سیستم حذف صداهای محیطی مزاحم برای درک بهتر صحبت های کاربر و کاهش مدت زمان مورد نیاز برای واکنش به صحبت های کاربر اشاره کرد.

    سامسونگ قصد دارد این دستیار صوتی هوشمند را بر روی طیف گسترده ای از لوازم خانگی تولیدی خود از جمله بلندگوهای هوشمند، تلویزیون ها، یخچال ها، ماشین های لباسشویی، اجاق های گاز و ربات های جارو برقی نصب کند.

    بیکس بای 2 با شناسایی صدای خاص هر کاربر می تواند بر مبنای علائق و دستورات وی عمل کند. سامسونگ امیدوار است با عرضه این محصول بتواند خدمات و محصولات قدرتمندتری را در دسترس کاربران قرار دهد و آمادگی لازم را برای ورود به عصر اینترنت اشیا به وجود آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر