کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای

عصر کالا- در اعتراض به اقدام نسنجیده کره جنوبی شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک اعلام کردند در صورت عدم عذرخواهی مسئولان کره ای همکاری خود را با شرکت سامسونگ کاهش می‌دهند.

کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس،‌ در پی درج خبر لغو تمام قراردادهای تبلیغاتی خبرگزاری فارس با شرکت کره‌ای سامسونگ به دلیل رفتار ناشایست با ورزشکاران ملی‌پوش المپیکی ایران در کره جنوبی، سخنگوی شرکت شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک ( تولید کننده لوازم خانگی و تلویزیون در ایران ) ضمن محکوم کردن رفتار زشت و غیرحرفه ای مسئولان برگزار کننده المپیک در عدم ارائه گوشی موبایل به ورزشکاران ایرانی، گفت: در صورت عدم عذرخواهی مسئولان مربوط این شرکتها، همکاری خود را با شرکت سامسونگ کاهش خواهیم داد.
    سخنگوی شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک اظهار داشت: سیاست‌های شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیت‌های سیاسی شرکت سامسونگ کاملا جداست. این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از 4 هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید می‌باشد.
    وی تاکید کرد: شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در هر شرایطی تابع مقررات، قوانین و سیاست‌ها اتخاذ شده مسئولان جمهوری اسلامی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر