عرضه بازی قلابی در فروشگاه اپل

عصر کالا- بی دقتی اپل و عدم شناسایی نسخه قلابی یک بازی به نام کاپ هید باعث عرضه و فروش آن به قیمت ۵ دلار در فروشگاه اپ استور این شرکت شد.

عرضه بازی قلابی در فروشگاه اپل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این در حالی است که نسخه اصلی و غیرتقلبی بازی یادشده هم در اپ استور وجود داشت، اما اپل نسخه قلابی را از این فروشگاه مجازی حذف نکرد.

    بازی یادشده که با دقت از روی بازی اصلی کپی برداری شده به جای هدایت کاربر به سایت اصلی متعلق به سازندگان این بازی آنها را به سایت قلابی دیگری به نشانی studiomdhrgames.com هدایت می کند و همچنین بعد از خریداری این بازی نیز اسم استودیوی سازنده به اشتباه StudioMDHR Entertainment Inc درج شده است.

    پیش از این نیز اپل و گوگل بارها در زمینه شناسایی نسخه های اصل و غیرتقلبی برخی برنامه های مشهور دچار اشتباه شده بودند و این امر به اعتراض کاربران و شرکت های سازنده اصلی منجر شده بود.

    گفتنی است که در مواردی این بی دقتی منجر به عرضه برنامه هایی توسط فروشگاه های اپ اپل و گوگل شده که حاوی بدافزار و ویروس نیز بوده اند. به دنبال اعتراضات شدید کاربران اپل سرانجام نسخه قلابی برنامه کاپ هید را از اپ استور خود حذف کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر