انتشار تصادفی تیزر تبلیغاتی Galaxy Note ۹ توسط سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ در اقدامی تصادفی، تیزری تبلیغاتی از Galaxy Note ۹ منتشر کرد.

انتشار تصادفی تیزر تبلیغاتی Galaxy Note ۹ توسط سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمتر از یک هفته به رونمایی از Galaxy Note 9 باقی مانده است اما به نظر می‌رسد کانال رسمی YouTube نیوزلند شرکت سامسونگ تاریخ را به اشتباه روز دیگری تصور کرده است. این کانال ویدئویی تبلیغاتی از Galaxy Note 9 منتشر کرد که مشخصات کامل آن را بر ملا می‌کرد. در هر صورت با حذف بلافاصله ان ویدئو مشخص شد که این حرکت تصادفی بوده است.

    این ویدئو به صورت عده روی S Pen و عملکرد بهبود یافته آن، حافظه داخلی قابل ارتقا و عمر بیشتر باتری تمرکز کرده است. S Pen این پرچمدار رنگ زرد و خود گوشی رنگ آبی دارد. قلم هوشمند جدید سامسونگ دارای بلوتوث و قابلیت‌های اضافه شده جدیدی است.

    درباره این گوشی همچنین سرنخ‌هایی وجود دارد که دارای حافظه داخلی یک ترابایت با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی است اما زیاد نباید به این مسئله امیدوار بود. این بدان معنا نیست که Galaxy Note 9 یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت، بلکه معنای آن وجود حافظه داخلی 512 گیگابایتی و پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه جانبی 500 گیگابایتی است. در نهایت، عمر یک روزه باتری این گوشی هم می‌تواند خبر از بیشتر شدن ظرفیت باتری آن داشته باشد که بر اساس شایعات، 4000 میلی‌آپر خواهد بود.

    گفتنی است، در این ویدئو می‌توان دوربین‌ دوگانه پشتی گوشی را هم دید که قبلا از تصاویر واقعی لو رفته از این گوشی مشاهده شده بود. در ادامه می‌توانید ویدئوی تصادفی لو رفته Galaxy Note 9 را ببینید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر