شکست آیفون۱۰ در میدان رقابت

عصر کالا- بر اساس اعلام های رسمی تا به حال چندین بار از تولید تعداد گوشی های آیفون۱۰، کاسته شده است و علت آن نیز نبود مشتری برای مدل های مختلف آن است.

شکست آیفون۱۰ در میدان رقابت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، بالا بودن قیمت این گوشی یکی از مهمترین دلایل عدم استقبال از آیفون های جدید است . البته آمار بیان گر آن است که نسخه پیشین این گوشی هوشمند نیز فروش چندانی نداشته است.

    هنوز شرکت اپل از میزان دستگاه های فروخته شده خود خبری منتشر نکرده و گمان هم نمی رود که منتشر کند؛ اما بر اساس پیش بینی های تحلیلگران، آیفون 10 در سه ماهه نخست سال 2018 ، تنها 15 میلیون به فروش خواهد رفت و این عدد در سه ماهه دوم سال ، به 10 میلیون عدد کاهش می یابد.

    نکته قابل توجه کاهش میزان فروش آیفون 10 ، نسبت به مدل های قدیمی تر است. براساس آمارهای اعلامی آیفون 8 ، حدود 12 میلیون و آیفون 7 حدود 13 میلیون دستگاه در مدت مشابه به فروش رفته بود که این نشان دهنده کاهش استقبال مردم سراسر جهان از مدل های جدید گوشی های اپل است.

    البته گزارشات مالی اپل نشان می دهد که این شرکت از آیفون 10 بیش از سایر نسخه ها ، سود کسب کرده است که دلیل آن افزایش سود اپل از فروش هر دستگاه آیفون 10 است.

    براساس گزارشات مالی سه ماه چهارم سال 2017 ، درآمد اپل به 88.3 میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با 78.4 میلیارد دلار در زمان مشابه در فصل قبل بیش از 12 درصد رشد داشته است.

    صفحه نمایش های آیفون 10 توسط شرکت سامسونگ تولید شده و به همین دلیل کاهش تولید آیفون 10 ، باعث میزان افت درآمد شرکت سامسونگ شده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر