گلکسی نوت ۹ تابستان معرفی می‌شود

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود از سری نوت یعنی گلکسی نوت ۹ را در نهم ماه اوت سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی و رونمایی کند.

گلکسی نوت ۹ تابستان معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بخش سامسونگ الکترونیکس که هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای پرده‌برداری از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری نوت است، طبق گزارش‌های منتشره، در تاریخ 9 ماه اوت سال جاری میلادی در معرض دید کاربران و علاقمندان در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

    به گفته منابع آگاه، گلکسی نوت 9 از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون در برخی از بازارهای گوشی هوشمند بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مراسم رونمایی از این نسل جدید را در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار کند. گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ علاوه بر بزرگ‌تر بودن، از قلم لمسی پیشرفته‌ای هم برخوردارند.

    سامسونگ هنوز در این باره، اظهار نظر نکرده و صحت جزئیات و اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است. تحلیلگران بر این باورند یکی از دلایلی که موجب شده سامسونگ تلاش کند گلکسی نوت 9 را زودتر از موعد مقرر خود معرفی و عرضه کند، رقابت و پیشی گرفتن از آیفون‌های جدیدی است که اپل قصد دارد در سپتامبر سال جاری از آن‌ها پرده‌برداری کند و این کار موجب می‌شود سامسونگ بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و از اپل سبقت بگیرد.

    بر اساس آمار  IDC، سامسونگ توانسته است 23 درصد از سهم بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند را در فصل زمستان سال 2018 از آن خود کند، این در حالیست که اپل، بزرگترین رقیب این غول تکنولوژی کره‌ای، در مدت مشابه تنها 16 درصد از بازار را در اختیار خود گرفته بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر