هواوی از گوشی هوشمند Honor ۶C رونمایی کرد

عصر کالا- روز گذشته بود که کمپانی آنر از پرچمدار جدید خود با نام Honor ۸ pro همراه با برنامه بتای خود برای آمریکا رونمایی کرد. با این حال این شرکت گوشی دیگری با نام Honor ۶C را نیز معرفی کرد

هواوی از گوشی هوشمند Honor ۶C رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ Honor 6C را بر خلاف Honor 8 pro نمی‌توان در رده گوشی‌های گران قیمت قرار داد. در حقیقت کاربران هدف این گوشی آن دسته از افراد بوده که می‌خواهند بدون خرج کردن تمام پس انداز خود، یک گوشی مقاوم داشته باشند.آنر 6C را می‌توان جانشین گوشی آنر 5C دانست که در آوریل 2016 معرفی شده بود. در طراحی بدنه این گوشی از فلز استفاده شده و دکمه‌های پاور، کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت راست گوشی تعبیه شده‌اند. همچنین برند این کمپانی را می‌توان در پایین نمایشگر گوشی مشاهده کرد. نمایشگر این گوشی از دو جهت بالا و پایین دارای حاشیه کمی است. در حقیقت می‌توان Honor 6C را عنوان تجاری هواوی Enjoy 6s دانست که در دسامبر سال گذشته معرفی شده بود.

    از دیگر مشخصات گوشی میان رده آنر می‌توان به نمایشگر امولد 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی به همراه رم سه گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گفتنی است که حافظه ذخیره سازی این گوشی از طریق کارت حافظه قابل ارتقا نیز هست. آنر در این گوشی از اسنپدراگون 435 هشت هسته‌ای با نرخ کلاک 1.4 گیگاهرتز بهره گرفته که در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد، چرا که تصور می‌شد که هواوی این بار نیز از چیپست کایرین در محصول خود استفاده کند.

    دوربین اصلی Honor 6C که به همراه فلاش LED در پشت گوشی تعبیه شده 13 مگاپیکسلی است (با روزنه f/2.2). همچنین گوشی مجهز به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز هست. ظرفیت باتری بکار رفته در گوشی 3020 میلی آمپر بوده و گوشی به همراه اندروید 6.0.1 مارشملو و رابط کاربری EMUI 4.1 عرضه خواهد شد. اگرچه نمی‌توان به طور قطع در مورد ارایه اندورید نوقا برای این گوشی صحبت کرد اما به احتمال فراوان این بروزرسانی برای Honor 6C منتشر خواهد شد.

    گفتنی است گوشی Honor 6C با 138 گرم وزن در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی به زودی در اروپا با قیمت 229 یورو به فروش برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر