کنایه مدیرعامل مایکروسافت به کاربران آی‌پد: یک رایانه واقعی بخرید

عصر کالا- ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت که به هند سفر کرده در جریان نشستی به کاربران تبلت آی پد کنایه زده و از آنها خواسته رایانه‌هایی واقعی خریداری کنند.

کنایه مدیرعامل مایکروسافت به کاربران آی‌پد: یک رایانه واقعی بخرید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، وی که در مورد تغییرات هیجان انگیز برند مایکروسافت  و دستاوردهای جدید این شرکت سخن می گفت از فرصت مذکور برای تحقیر رقبایی مانند اپل نیز استفاده کرد.

    وی در نشست یادشده خطاب به دو تن از حضار که در حال استفاده از آی پدهایشان بودند گفت: دوستان من شما باید یک رایانه واقعی در اختیار بگیرید.

    این اولین بار نیست که مایکروسافت توان و قدرت رایانه ها و تبلت های تولیدی اپل را به تمسخر می گیرد. این شرکت قبلا هم مدعی شده بود رایانه های مجهز به ویندوز 10 از توانمندی های بیشتری در مقایسه با رایانه های مک برخوردارند و تاکید کرده بود آی پد پرو را اصلا نمی توان یک رایانه به حساب آورد. یکی دیگر از مدیران اجرایی مایکروسافت تا بدانجا پیش رفته بود که مدعی شده بود اپل در تولید آی پد پرو از روی مایکروسافت کپی کرده است.

    در هفته گذشته سامسونگ هم با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی آیفون را به باد تمسخر گرفت و مدعی شد تمامی قابلیت های مدل های تازه آیفون قبلا در تولیدات سامسونگ موجود بوده است. اپل هنوز در این زمینه ها واکنشی از خود نشان نداده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر