گوشی ال جی M۲۵۵ با باتری قابل تعویض در FCC رؤیت شد

عصر کالا- گوشی هوشمندی با شناسه‌ی M۲۵۵ از کمپانی ال‌جی در اف‌سی‌سی رؤیت شده است. از جمله مشخصات این دستگاه می‌توان به قابل تعویض بودن باتری آن اشاره کرد.

گوشی ال جی M۲۵۵ با باتری قابل تعویض در FCC رؤیت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، به‌تازگی یک گوشی هوشمند معرفی نشده از ال‌جی با شناسه‌ی LG-M255، از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) تأییدیه‌ دریافت کرده است و به همین دلیل، برخی از مشخصات این محصول توسط وب‌سایت اف‌سی‌سی فاش شده است. پیش از این هم برخی سندهای پایه در اواخر ماه فوریه در مورد این دستگاه از جانب ال‌جی به دست آمد که تعدادی از مشخصات فنی این گوشی را هم مشخص کرده بود. در کل سه سند از این گوشی به‌صورت عمومی منتشر شده است که حالا با توجه به اطلاعات جدید فاش شده از جانب اف‌سی‌سی، به نظر می‌رسد این محصول از باتری قابل تعویض بهره خواهد برد. گزارش تست دیگری که از این دستگاه در دسترس قرار گرفته، این نکته را مشخص کرده است که گوشی جدید ال‌جی از شبکه‌های ارتباطی جی‌اس‌ام، WCDMA، ال‌تی‌ای، بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌‌کند که وجود این قابلیت‌ها برای چنین محصولی چندان غیر منتظره نیست. اما نکته‌ی دیگری که با توجه به اسناد فاش شده از گوشی ناشناس ال‌جی مشخص‌ می‌شود، پشتیبانی از NFC است.

    ال‌جی از FCC درخواست کرده است که به مدت 6 ماه محرمانگی اطلاعات را در مورد گوشی هوشمند مورد بحث حفظ کند و از انتشار هرگونه سند و جزئیات در مورد این دستگاه به‌طور عمومی در طی این دوره خودداری کند؛ چراکه احتمال دارد این اسناد شامل یک سری موارد امنیتی مبادلاتی و دیگر اطلاعات حساس باشند. البته این وضعیت برای اف‌سی‌سی یک تمرین استاندارد محسوب می‌شود. پیش‌بینی شده است که ال‌جی محصول مورد بحث را در ماه سپتامبر به‌صورت رسمی معرفی کند. در نهایت دیدن اینکه LG-M25 از اف‌سی‌سی تأییدیه دریافت کرده، باعث شده است برخی منابع اعلام کنند که این محصول فقط برای بازار آمریکا در نظر گرفته خواهد شد.

    با توجه به قابل تعویض بودن باتری و زمان معرفی محصول یادشده که اواخر تابستان یا اوایل پاییز است، شاید دستگاه مورد بحث در واقع همان گوشی هوشمند پرچم‌دار ال‌جی وی 30 باشد. البته شماره‌ی مدل این دستگاه هیچ ارتباطی به شماره‌ی مدل‌ گوشی‌های ال‌جی وی 20 و ال‌جی وی 10 ندارد. احتمال دارد که این محصول یک گوشی هوشمند اندروید میان‌رده یا حتی پایین‌رده‌ی باشد که ال‌جی آن را توسط برخی از اپراتورها در آمریکا عرضه خواهد کرد. در عین حال گوشی هوشمند رده‌بالای جدید ال‌جی از اواخر هفته‌ی جاری به بازار عرضه خواهد شد. اپراتورهای مختلف از روز جمعه، هفتم آوریل فروش گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 را آغاز خواهند کرد. با در نظر گرفتن این موضوع که یک گوشی هوشمند ناشناس ال‌جی از اف‌سی‌سی تأییدیه دریافت کرده است، مسلما جزئیات بیشتری از این محصول در آینده منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر