گلکسی نوت ۸ به نمایشگر بدون حاشیه ۶.۳ اینچی مجهز می‌شود

عصر کالا- سامسونگ بعد از مشکلات به‌وجود آمده برای گلکسی نوت ۷ و شکست این فبلت قدرتمند، تصمیم گرفته که نسخه جدیدی از این دستگاه را با باتری ضعیف‌تر، قیمتی کمتر و طراحی یکسان در برخی از بازارها عرضه کند.

گلکسی نوت ۸ به نمایشگر بدون حاشیه ۶.۳ اینچی مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ، این شرکت با معرفی آخرین پرچمداران خود، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، نظر بسیاری از کاربران و منتقدان را دوباره به‌سوی خود جلب کرد و البته فروش مناسبی را نیز تجربه نمود. انتظار می‌رود که پرچمدار آینده این غول تکنولوژی کره‌ای، گلکسی نوت 8 باشد.

    اخیرا شایعات فراوانی از این فبلت در اینترنت منتشر شده‌ است که براساس آن‌ها گلکسی نوت 8 به نمایشگر غول‌پیکر 6.3 مجهز خواهد شد. تازه‌ترین اطلاعات فاش شده از هلند علاوه‌بر تایید پنل 6.3 اینچی این دستگاه، ادعا می‌کند که این صفحه نمایش همانند نمایشگرهای مورداستفاده در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در دو طرف خمیده و بدون حاشیه باشد.

    به‌عبارت دیگر گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش خمیده با نسبت نمایشگر به بدنه بالایی مجهز خواهد شد که از نسبت تصویر مشابه گلکسی S8 یعنی 18.5:9 بهره می‌برد. براساس منبع این افشاگری، این احتمال وجود دارد که رزولوشن این نمایشگر 4K باشد. ما هنوز نمی‌دانیم که سنسور اثر انگشت این فبلت در زیر نمایشگر تعبیه می‌شود و یا همانند گلکسی S8 به پشت دستگاه انتقال می‌یابد.

    براساس شایعات، قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدارگون 835 تامین خواهد کرد و سیستم‌عامل پیش‌فرض نوقا 7.1.1 بر روی آن نصب می‌گردد. انتظار می‌رود که سامسونگ از این دیوایس در نمایشگاه IFA 2017 برلین در ماه سپتامبر رونمایی کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر