اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند

عصر کالا: جدیدترین مدل‌های اسپیکرهای بلوتوثی ال جی شامل مدل‌های PH۱ ،‌PH۲ ،‌PH۳ و PH۴ با کیفیت صدایی فوق‌العاده برای عاشقان موسیقی بسیار مناسب است.

اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰
  • اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند
  • اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند
  • اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند
  • اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با کیفیت صدای بی نظیر شما را در موسیقی غرق می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی یعنی مدل‌های PH1، PH2، PH3 و PH4 با کیفیت صدایی بی‌نظیر چه در محیط‌های داخلی و  چه در فضای باز، شما را در موسیقی غرق می‌کنند.
آن‌هایی که قابلیت حمل کردن و دوام بالا در اولویت‌شان است حتما در یک نگاه عاشق اسپیکرهای PH2 و PH4 ال جی خواهند شد. این اسپیکرهای بلوتوثی جمع‌وجور (PH2 با وزن 167 گرم و PH4 با وزن 530 گرم) که در برابر پاشیدن آب (Anti Splash) مقاوم هستند برای پخش صدای باکیفیت برای کاربران فعال و پرتحرک طراحی شده‌اند. بلندگوهای چندکاره جدید ال جی برای هر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای آمادگی دارند و برای مشتریانی که می‌خواهند از فضای آزاد لذت ببرند گزینه‌ای ایده‌آل هستند. بلندگوی قدرتمندتر PH4 برای دورهمی‌های دوستانه در فضای بیرون مناسب است. فضاهایی مانند پیکنیک یا کنار استخر، که به صدای قوی‌تر نیاز است اسپیکرهای PH4 ال جی صدایی غنی، قدرتمند و پر جزئیاتی را منتشر می‌کند و در عین حال از قابلیت حمل آسان و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. این اسپیکرها برای عاشقان موسیقی طراحی شده است که می‌خواهند تک و خاص باشند.

امکانات متنوع اسپیکرهای بلوتوثی ال جی

دو اسپیکر PH2 و PH4 یک بند برای اتصال دارند که خیلی راحت در سطوح متنوع برای افزودن به قابلیت حمل و نقل آسان به بلندگو وصل می‌شود. باران و پاشیدن قطرات آب دیگر برای این بلندگوها مشکل به حساب نمی‌آید زیرا در برابر آب مقاوم هستند و در نتیجه می‌توان آن را به هر مکانی برد. هر دو بلندگو با خروجی صدای  همه جانبه و 360 درجه و تقویت صدای بم، صدایی واضح و شفاف را در هر مکانی پخش می‌کنند. قابلیت Dual Passive Radiators در بلندگوی PH4 ال جی کیفیت صدا و خروجی صدای باس یا بم را به گونه‌ای افزایش می‌دهد که با هیچ‌کدام از بلندگوهای مشابه و هم‌اندازه خود قابل مقایسه نیست. چراغ‌های LED نشانگر و باتری بادوام (برای PH2 تا 6 ساعت و برای PH4 تا 10 ساعت) قابلیت حمل کردن و کاربری آن را بهتر کرده تا بلندگوها انتخابی مسلم برای مشتریانی باشد که سبک زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

بلندگوی PH3 که برای تطبیق با هر دکوری طراحی شده‌اند، هر جا که باشند جو خاصی را ایجاد می‌کنند؛ چه در دورهمی‌های شبانه در منزل باشند یا در ایوان رو به باغ. اسپیکر PH3 که با ظاهر متمایزش به شمع شباهت دارد در سه رنگ ارائه می‌شود. نورپردازی این بلندگو پنج رنگ مختلف دارد. اسپیکرهای PH3 ال جی با موزیک نورانی خود که به گوشه‌وکنار هر اتاق می‌رسد بی‌رقیب است. باتری تعبیه‌شده در این اسپیکرها 10 ساعت دوام می‌آورد و کاربران می‌توانند آزادی بی حد و حصری را تجربه کنند.
هر سه اسپیکر به پورت‌های ورودی لوازم جانبی تجهیز شده‌اند که امکان اتصال سایر دستگاه‌ها، مانند پخش‌کننده‌های MP3 و سی‌دی را که قابلیت بلوتوث ندارند رافراهم می‌کند. در این مدل‌های جدید اسپیکرهای بلوتوثی ال جی ، قابلیت اتصال Multi Point پیشرفته، اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث را میسر می‌کند.

بلندگوی PH1 از نورافشانی متنوع و 5 ساعت عمر باتری برخوردار بوده و برای هر اتاقی در منزل مناسب است. این بلندگوی سبک‌وزن و قابل‌حمل با داشتن قابلیت بلوتوث و اتصال گوشی‌های هندزفری می‌تواند به عنوان چراغ‌خواب هم استفاده شود.
آقای Brian Kwon، رئیس بخش صوتی تصویری LG در مورد جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی می‌گوید:
ما در ال جی در پی ساخت محصولاتی هستیم که متناسب با نیازهای مشتریان در زندگی واقعی باشد. با مجموعه متنوع و بی‌سیم ال جی، من اطمینان دارم با وجود تنوع این سری بلندگوها مشتریان قادر خواهند بود یک محصول صوتی مناسب برای هر مکانی را بیابند.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر