اپل دست به دامان سامسونگ شد

عصر کالا- به نظر می رسد که اپل به منظور تامین پنل های نمایشگر اولد برای گوشی های آیفون مدل ۲۰۲۰ با بزرگترین رقیب خود، سامسونگ، یک قرارداد همکاری منعقد کرده است.

اپل دست به دامان سامسونگ شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باور بودند که اپل برای تولید گوشی های اپل مدل 2019 از پنل های اولد ساخت شرکت کره ای سامسونگ بهره می برد اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و این غول تکنولوژی آمریکایی همچنان سعی داشت از پنل های قبلی استفاده کند.

    حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت  gsmarena نشان می دهد که سرانجام سامسونگ برای ترغیب اپل به خریداری و استفاده از پنل های اختصاصی این شرکت موفق شده و این شرکت قصد دارد از آنها برای تولید گوشی های آیفون 5/4 و 6/7 اینچی خود که قرار است در جریان برگزاری رویداد اختصاصی اپل در سپتامبر سال آینده میلادی رونمایی شود، بهره بگیرد.

    البته کارشناسان براورد کرده اند که اپل تنها در مدل های پرچمدار، آیفون پرو، از پنل های صفحه نمایش اولد (OLED) استفاده خواهد کرد.

    سامسونگ تنها شرکتی است که در حال حاضر توانایی توسعه و تولید پنل های اولد مجهز به فناوری Y-OCTA را داراست و از زمان عرضه گلکسی نوت 7، از پنل‌های Y-OCTA در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر