فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد

عصر کالا: روز گذشته، فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U در دو نسخه معمولی و نفیس با قابلیت‌هایی جذاب آغاز شد.

فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰
  • فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد
  • فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد
  • فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد
  • فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، خوشبختانه نسل اول از این ساعت که بسیاری از افراد آن را به خاطر بهره‌گیری از تکنولوژی کاغذ و جوهر الکترونیکی می‌شناسند، با استقبال خوب کاربران رو به رو شد و بعد از مدت‌ها انتظار حالا شاهد عرضه نسخه جدید آن هستیم.

FES Watch U با نسل اول آن تفاوت‌های بسیاری داشته و سبب شده تا بتوان این گجت جدید را فراتر از دنیای ساعت های هوشمند در نظر گرفت. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، در ساخت نمایشگر و بند این ساعت تنها از یک صفحه نمایش با فناوری کاغذ الکترونیکی استفاده شده است. در این صورت کاربران می‌توانند علاوه بر تغییر نمایشگر اصلی و شکل کلی ساعت، طرح‌های جداگانه و بعضا خلاقانه‌ای را برای بند آن نیز در نظر بگیرند. به علاوه، امکان استقاده استفاده از طرح‌های رایگان و پولی وجود داشته و حتی می‌توان تصاویر دلخواه را با دوربین ایجاد کرد.
ساعت هوشمند FES Watch U با قطر 43 میلی‌متر و ضخامت تنها 12 میلی‌متر، 75 گرم وزن داشته و به لطف استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین با یک بار شارژ کامل دستگاه می‌توان تا دو هفته از آن استفاده کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث نسخه 4.0 به گوشی های مجهز به سیستم عامل های اندروید و یا آی او اس متصل شده و ظاهر گجت خود را به واسطه اپلیکیشن اختصاصی آن کنترل کنند. با توجه به ظاهر این ساعت نیز احتمالا خبری از قابلیت نمایش اعلانات نخواهد بود.

به گفته سازندگان، هم‌اکنون فروش ساعت هوشمند FES Watch U از طریق سایت “First Flight” در دو نسخه استاندارد و نفیس آغاز شده است. کاربران می‌توانند نسخه پایه این ساعت را در دو رنگ سفید و نقره‌ای با قیمت 420 دلار و نسخه گران‌تر آن را در رنگ مشکی با نمایشگر یاقوت کبود و بدنه آبکاری شده از یون، با قیمت 545 دلار خریداری کنند. این در حالی‌ست که نسخه نفیس نسل اول این ساعت یعنی “FES Watch” حدود 275 دلار قیمت داشت.

متاسفانه همانند گذشته، این ساعت تنها در بازار کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر