ویژگی Storage Saving به گوشی های میان رده سامسونگ اضافه می‌شود

عصر کالا- به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی ویژگی Storage Saving را برای گوشی های اقتصادی و میان رده خود به منظور آزاد کردن فضای داخلی معرفی خواهد کرد.

ویژگی Storage Saving به گوشی های میان رده سامسونگ اضافه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، از آنجایی که ظرفیت حافظه داخلی بسیاری از گوشی های هوشمند ارزان امروزی پایین است، اضافه شدن ویژگی جدید Storage Saving به محصولات سامسونگ برای بسیاری از کاربران خوشحال‌کننده خواهد بود.
    یکی از مهم‌ترین وظایف این سرویس جدید، حذف خودکار تصاویر و ویدیوهایی است که در سامسونگ کلود آپلود شده‌اند. در حال حاضر سامسونگ 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری را به صورت رایگان در اختیار هر دستگاهی که واجد شرایط باشد، قرار می‌دهد که در صورت تمایل می‌توان با پرداخت اشتراک، این میزان را افزایش داد.
    “Device Maintenance”، یکی دیگر از ویژگی‌های اختصاصی سامسونگ که اخیرا به عنوان یک اپلیکیشن مستقل عرضه شده نیز در پکیج “Storage Saving” قرار گرفته است. این ویژگی نرم افزاری در واقع یک مقیاس صد نقطه‌ای ساده است که علاوه بر ایجاد اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، با یک کلیک ساده گوشی خود را بهینه کنند.
    متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در رابطه با این قابلیت جدید و احتمال اضافه شدن آن به گوشی های رده بالای سامسونگ منتشر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر