موتو E۴ با باتری ۴۰۰۰ میلی آم‍پر ساعتی تأییدیه FCC دریافت کرد

عصر کالا- محصول جدیدی از موتورولا با شماره مدل XT۱۷۲۳ توانسته است تأییدیه FFC دریافت کند و اکنون اطلاعاتی از باتری و حافظه داخلی آن منتشر شده است. گفته می‌شود نام این دستگاه Moto E۴ خواهد بود.

موتو E۴ با باتری ۴۰۰۰ میلی آم‍پر ساعتی تأییدیه FCC دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ گوشی هوشمند جدیدی از شرکت موتورولا با شماره مدل XT1723 در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) دیده شده است که خبر از اعطای تأییدیه به آن می‌دهد. به نظر می‌رسد محصول مذکور، موتو E4 خواهد بود. این محصول جدید جانشینی برای موتو E3 (نسخه 2016) به‌حساب می‌آید که سال گذشته معرفی شد. لازم به ذکر است که Moto E3 سال گذشته با شماره مدل XT1706 تأییدیه FCC دریافت کرد.

    مثل همیشه وب‌سایت FCC اطلاعات زیادی در خصوص دستگاه‌هایی که تأییدیه دریافت کرده‌اند، اعلام نکرده است؛ اما در این مورد، مختصر اطلاعات منتشرشده هیجان‌انگیز هستند. مدل XT1723 از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این در حالی است که نسخه پیشین آن یا همان XT1706، یک باتری با توان‌ 3500 میلی‌آمپر ساعت داشت. در این لیست حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت اعلام شده است که به نظر می‌رسد نسخه پایه آن باشد و احتمالا شاهد نسخه‌ای با حافظه 32 گیگابایتی نیز خواهیم بود. تمام اطلاعات منتشرشده از این محصول به میزان باتری و حافظه داخلی دستگاه بازمی‌گردد؛ اما امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری از XT1723 به دست آوریم.

    تأییدیه FCC بدین معنا است که اکنون موتورولا - که متعلق به لنوو است - می‌تواند محصول جدیدش را در بازار آمریکا و کانادا به فروش رساند. البته چندی پیش دو مدل از محصولات موتورولا نیز در WiFi Alliance دیده شده بودند که شماره مدل XT1750 و XT1754 داشتند و به نظر می‌رسد XT1723 به این دو محصول ملحق شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر