اپل واچ ۳ همراه با آیفون های جدید رونمایی می‌شود

عصر کالا- بر اساس اطلاعات بدست آمده، اپل قصد دارد آیفون های جدید را در شهریور ماه رونمایی کند اما خبر دیگر آن است که احتمالاً این شرکت، ساعت هوشمند اپل واچ ۳ را نیز همراه آیفون های جدید ارائه کند.

اپل واچ ۳ همراه با آیفون های جدید رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، بنا بر اخبار منتشر شده از CNBC، قرار است اپل واچ 3 همراه با آیفون 8 و دو مدل از آیفون 7s رونمایی شود. علاوه بر این، احتمالاً اپل واچ جدید نیازی به اتصال با آیفون ندارد. اگر اپل واچ 3 یک دستگاه پوشیدنی مستقل باشد، برخی از مشتریان که توان خرید آیفون را ندارند یا نمی خواهند آیفون بخرند نیز می توانند ساعت هوشمند جدید اپل را تهیه کنند.

    همچنین منبع ذکر شده ادعا می کند، درون اپل واچ 3 یک سیم کارت وجود دارد اما از نوع سیم کارت های فیزیکی نمی باشد و امکان ارتباطات ساعت هوشمند را برقرار می کند. علاوه بر ایجاد و دریافت تماس، کاربران اپل واچ 3 امکان پخش موسیقی بدون نیاز وصل شدن به آیفون را نیز خواهند داشت.

    باید دید که آیا شرکت اپل قادر به افزایش ظرفیت باتری ساعت هوشمندش خواهد بود یا خیر؟! چرا که اضافه شدن این قابلیت ها باعث خالی شدن سریع تر از قبل باتری اپل واچ خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر