برای گوشیهای اندروید؛

با این برنامه اعتیاد به تلفن همراه را ترک کنید

عصر کالا- بسیاری از ما چنان به گوشی های تلفن همراهمان معتاد هستیم که حتی نمی توانیم آنها را یک لحظه کنار بگذاریم، اما شاید یک برنامه جدید بتواند این وضعیت را تغییر دهد.

با این برنامه اعتیاد به تلفن همراه را ترک کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این برنامه که Siempo نام دارد تلاش می کند میزان حواس پرتی ناشی از استفاده از تلفن های همراه را به حداقل برساند.

    برنامه یادشده که فعلا تنها برای استفاده بر روی گوشی های اندرویدی عرضه شده، آیکون های برنامه های مختلف قابل مشاهده بر روی نمایشگر را تغییر داده و به جای آنها آیکون های ساده سیاه و سفیدی را جایگزین می کند که دیگر رنگی و جذاب به نظر نمی رسند و لذا کمتر باعث حواس پرتی می شوند.

    برنامه Siempo به طور هوشمند ابزار مهم و کاربردی را از برنامه هایی که تنها باعث وقت تلف کردن می شوند، جدا می کند و آیکون های آنها را در بخش هایی از گوشی قرار می دهد که کمتر مورد توجه کاربر هستند و لذا احتمال مراجعه و بازگشایی آنها کمتر می شود.

    علاوه بر این برنامه یادشده دارای تنظیماتی است که باعث می شود کاربر به طور آنی پیام های اطلاع رسانی یا notification ها را دریافت نکند. بلکه این پیام ها هر 30 دقیقه یک بار یا هر یک ساعت نمایش داده می شوند. حتی می توان تنظیمات مذکور را به گونه ای اعمال کرد که پیام های اطلاع رسانی تنها چند بار در روز برای کاربر نمایش داده شوند.

    صفحه قفل برنامه یادشده هم قابل تغییر است تا کاربر در صورت باز کردن آن پیام های هشداری مانند " از گوشی خود دوری کن" را مشاهده کند. این برنامه جلوی استفاده عادی از گوشی را نمی گیرد و کاربر هر زمان که اراده کند، می تواند گوشی خود را به حالت  عادی بازگرداند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر