شیائومی Mi CC۹ گواهینامه تولید دریافت کرد

عصر کالا- گوشی جدید شیائومی که قرار است با شارژر فوق سریع ۳۰ واتی عرضه شود، گواهینامه EEC تولید دریافت کرد.

شیائومی Mi CC۹ گواهینامه تولید دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیائومی گوشی سری CC خود را را به عنوان عضوی خلاق و مناسب برای افراد کنجکاو از اعضای Mi این شرکت معرفی کرد. در حال حاضر خبر‌هایی از دو گوشی از این سری با نام‌های Mi CC9 و Mi CC9e منتشر شده است. از بین این دو تلفن همراه جدید شیائومی، گوشی Mi CC9 موفق به کسب مجوز تولید شده است و از ویژگی‌های مناسبی برخودار است.

    تنها اطلاعات در دست از گوشی Mi CC9e وزن کمتر و قیمت ارزان‌تر آن نسبت به دیگر عضور سری CC است. گوشی Mi CC9 به تازگی موفق شدند از کمیسیون تایید فنی گوشی‌های هوشمند اورآسیا مجوز ساخت را دریافت کند. سازندگان این تلفن همراه به مشتریان خود وعده داده‌اند که Mi CC9 با توانایی پشتیبانی از شارژر‌های فوق سریع تولید می‌شود و درون جعبه آن یک شارژر 30 واتی وجود خواهد داشت.

    انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Mi CC9 شیائومی

    دیگر ویژگی این گوشی هوشمند وجود پردازنده اسنپدراگون 730G در آن است. گروهی از کارشناسان معتقدند که گوشی آینده شیائومی دارای دوربینی سه گانه با کیفیت 48 است. چنین کیفیتی به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویری دیدنی و حرفه‌ای را ثبت کنند. بدون شک شیائومی برای نمایش تصاویر با بهترین کیفیت ممکن در گوشی Mi CC9 نیز فکر کرده است.

    این گوشی دارای نمایشگر Super AMOLED است و با وضوحی بسیار بالای تصاویر مختلف را در مقابل چشم کاربر خود نمایش می‌دهد. تمام انرژی مورد نیاز در این تلفن همراه از طریف باتری 4 هزار و 30 میلی‌آمپرساعت آن تامین می‌شود. رابط کاربری MIUI 10 و سیستم عامل Android Q تقریبا آخرین اطلاعات موجود از این گوشی هستند.

    شیائومی هنوز هیچگونه تاریخ و زمان مشخصی را برای معرفی و عرضه و هم‌چنین قیمتی برای گوشی Mi CC9 را اعلام نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر