بهترین سه ماهه شیائومی با فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند

عصر کالا- بهترین سه ماهه شیائومی با فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در ماه‌های مارس تا ژوئن امسال رقم خورد.

بهترین سه ماهه شیائومی با فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، این شرکت به دنبال گسترش فروش محصولاتش در سراسر جهان است.

    به نقل از تازه‌ترین گزارش یک رسانه تایوانی، شیائومی موفق شده بهترین سه ماهه تاریخ خود را در ماه‌های مارس تا ژوئن امسال رقم بزند و افزایش 70 درصدی را تجربه کند. به نقل از لی جون مدیرعامل این کمپانی، با فروش 23.16 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در دومین فصل سال 2017، بهترین سه ماهه شیائومی به ارمغان آمده است و رکورد 14.7 میلیون فروش آنها در پایان سال گذشته زده شده است.
    ظاهرا تمرکز این شرکت بر روی فروش در خرده فروشی‌های فیزیکی که عمدتا توسط 123 فروشگاه Mi Home در کشور چین انجام می‌گیرد کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند، این درحالیست که در چند روز آینده چندین فروشگاه دیگر نیز در این کشور راه اندازی خواهند کرد. با این وجود فروش آنلاین آن‌ها نیز در سه وب سایت JD.com، Tmall و Stuning افزایش قابل توجهی داشته است که به این رکوردشکنی کمک شایانی کرده است.

    تجارت شیائومی در کشور هندوستان به عنوان یکی از  بزرگترین بازارهای هدف با رشد خوبی همراه بوده و درآمد سالانه آن‌ها با افزایش 328 درصدی مواجه شده است. در این رابطه، شیائومی در نظر دارد 100 فروشگاه دیگر را نیز طی دو سال آینده در کشور هندوستان راه اندازی کند. لی جون در این رابطه می‌گوید:
    در بازار گوشی های هوشمند رقابت تنگاتنگ است و ما تنها نخستین گامهایمان را در سفری که پیش رو داریم برداشته‌ایم. در جهت ادامه یافتن رشد، ما باید به ارزش‌های خود اعتماد داشته باشیم و بی‌وقفه در حال نوآوری باشیم. ما باید به مهندسین خود آزادی عمل در خارج از یک چارچوب را بیاموزیم و بی‌سر و صدا مرزها را درنوردیم – لی جون
    با بازگشت به ماه آوریل، ما گزارش داده بودیم شیائومی قصد دارد محصولاتش را در برهه زمانی دو ساله وارد بازار ایالات متحده کند که ظاهرا پس از تکمیل انبارهای فروشگاهشان در هند انجام خواهد گرفت. با این حال، لازم به ذکر است که هیچ تایید رسمی برای برنامه ریزی‌های آن‌ها وجود ندارد. احتمالا در مرحله نخست ما محصولات شیائومی را به جای ایالات متحده، در آمریکای شمالی و کشور مکزیک ملاقات خواهیم کرد. شیائومی هیچ عجله‌ای برای در نوردیدن و حمله به قاره‌های جدید ندارد؛ آن‌ها قصد دارند در درجه اول پایگاه جامعی را در قاره کهن ایجاد کنند که به خوبی نیز در این جهت در حال حرکت هستند. شیائومی به دنبال رشد مداوم فروش محصولاتش در این قاره، به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در کشورهای اندونزی، روسیه و اوکراین است. علاوه بر این نزدیک به 3 هزار مجوز ثبت اختراع نیز در سال 2016 به نام شیائومی ثبت شده است که نشان واضحی از گسترش نوآوری‌های این شرکت خواهد بود.
    در هر صورت، آخرین اطلاعات مربوط به بهترین سه ماهه شیائومی نشان می‌دهد که شیائومی در حال حاضر 13 هزار کارمند دارد و آینده درخشانی در انتظار آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر