گوشی Z۱۷ مینی نوبیا رونمایی شد

عصر کالا- کمپانی نوبیا امروز طی کنفرانسی در کشور چین، عضوی جدید تحت عنوان Z۱۷ Mini را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد.

گوشی Z۱۷ مینی نوبیا رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وب سایت تک شات، کمپانی نوبیا امروز طی کنفرانسی در کشور چین، عضوی جدید تحت عنوان Z17 Mini را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد.
    اسمارت فونی که از طراحی یکپارچه فلزی بهره می برد و از کمترین میزان حاشیه در قسمت های کناری نمایشگر برخوردار است. این گوشی هوشمند که در واقع، نمونه ای قدرتمند از سوی مهندسان نوبیا محسوب می شود در دو مدل و با رم های 4 و 6 گیگابایتی و البته در رنگ های طلایی، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

    و اما مشخصه بارز این گوشی، استفاده از سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی گوشی است که طراحی شبیه آیفون 7 پلاس اپل را به آن بخشیده است. همچنین در این قسمت، سنسور اثر انگشت و لوگوی نوبیا نیز درج شده است که در تصاویر زیر قابل رویت است.

    از دیگر مشخصه های ذکر شده برای این اسمارت فون می توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، تراشه گرافیکی آدرنو 510، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قدرت ثبت تصاویری با زاویه 80 درجه و باتری 2950 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

    گفتنی است این گوشی مجهز به دو پردازنده متفاوت یعنی اسنپدارگون 652 و اسنپدراگون 653 عرضه خواهد شد که مدل نخست با رم 4 و مدل دوم با رم 6 گیگابایتی همراه خواهد بود. حافظه داخلی این گوشی نیز برابر با 64 گیگابایت عنوان شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 200 گیگابایت قابل ارتقاست.

    نوبیا قیمت 247 دلار را برای مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی و قیمت 290 دلار را برای مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی در نظر گرفته و قرار است عرضه آن از 12 آوریل آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر