قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مشخص شد

عصر کالا- همانطور که می‌دانید پرچمداران جدید سری S سامسونگ در دو مدل جداگانه و کاملا متفاوت عرضه شده‌اند این دو مدل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس (Galaxy S۸ و Galaxy S۸ Plus) نام داشته و مجددا هر کدام در دو نسخه گوناگون عرضه شده‌اند.

قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین  ، اگرچه نسخه عادی این گوشی ها دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است، اما نسخه دیگری نیز حاوی 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود داشته و شواهد بر این موضوع دلالت دارند که این نسخه دوم، تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. بعد از گذشت یک هفته از معرفی پرچمداران سامسونگ، اکنون در جریان قیمت گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایت قرار گرفته‌ایم.
    اکنون و با در نظر گرفتن احتمال عرضه نسخه دوم گلکسی اس 8 پلاس در کشور محل زندگی خود، باید بین قیمت‌ها سبک و سنگین کرده و تصمیم‌تان را بگیرد. بر اساس اخبار منتشر شده، قیمت گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایت چیزی حدود هزار و سی دلار خواهد بود. این اخبار رنگ نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم گلکسی اس 8 پلاس را مشکی عنوان کرده و مجددا به انحصاری بودن آن به بازارهای کشور چین تاکید کرده است.
    گفتنی است آن دسته از کاربرانی که نسخه دارای 6 گیگابایت رم گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس را خریداری کنند، یک داک رایگان دکس (Dex Dock) دریافت می‌کنند، محصولی که خود به تنهایی دارای حدود 150 دلار قیمت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر