در سایزهای بزرگ؛

سامسونگ از تلویزیون بدون لبه رونمایی می کند

عصر کالا- طبق گزارش ها سامسونگ قصد دارد از یک تلویزیون بدون لبه واقعی رونمایی کند. نمایشگر این دستگاه هیچ لبه ای ندارد.

سامسونگ از تلویزیون بدون لبه رونمایی می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، طبق گزارشی جدید این شرکت تصمیم دارد در نمایشگاه CES2020 از یک تلویزیون بدون لبه رونمایی کند.

    البته این خبر چندان عجیب نیست زیرا نشانه هایی از  ساخت چنین دستگاهی وجود داشت و در اوایل سال جاری میلادی این شرکت برند «Zero Bezel» را ثبت کرد.  هنوز جزئیات دقیق تری از این دستگاه وجود ندارد اما به طور حتم چنین تلویزیونی نمایشگری بزرگتر خواهد داشت.

    گزارش های مختلف حاکی از آن است که کیم هیون سئوک مدیر بخش محصولات الکترونیکی مصرفی سامسونگ طرح این تلویزیون را تایید کرده و تولید آن از ماه فوریه 2020 میلادی آغاز می شود.

    طبق این گزارش ها تلویزیون Zero Bezel در سایزهای 65 اینچی و بزرگتر عرضه خواهد شد. این امر احتمالا بدان معناست که فرایند تولید تلویزیون های کوچکتر با این فناوری پیچیده است. از سوی دیگر گزارشها نشان می دهد سامسونگ تمایل دارد خود را با تقاضای مشتریان برای نمایشگرهای بزرگتر منطبق کند.

    Zero Bezel با تلویزیون های بدون لبه ای که تاکنون عرضه شده اند، بسیار متفاوت خواهد بود. تلویزیون های پیشین با وجود ادعای تولید کننده، لبه ای بسیار باریک داشتند. اما به نظر می رسد سامسونگ در محصول جدیدش لبه های دستگاه را به طور کامل حذف کرده است.

    یک نکته را می توان تضمین کرد که تلویزیون های بدون لبه گرانقیمت خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر