LG و سهم ۲۰ درصدی از بازار موبایل آمریکا برای نخستین بار

عصر کالا- ال جی الکترونیکس برای نخستین بار توانست به ۲۰ درصد از سهم بازار موبایل در ایالات متحده دست یابد. شرکت تحلیلگر Strategy Analytics در جدیدترین گزارش خود می گوید ال جی با دستیابی به این رقم، رکورد حضور خود در بازار تلفن همراه آمریکا را جابجا کرده است.

LG و سهم ۲۰ درصدی از بازار موبایل آمریکا برای نخستین بار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ در سه ماهه نخست سال 2017 سهم ال جی از بازار ایالات متحده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 3 درصد افزایش یافته و این کمپانی توانسته 7.3 میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند. کارشناسان معتقدند محصولات شرکت کره ای در تمامی رده ها عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. میان رده های سری X و K فروش بسیار خوبی داشته و پرچمدار وی 20 هم آمار قابل قبولی را ارائه کرده.

    اپل و سامسونگ همچنان برترین فروشندگان موبایل در آمریکا هستند
    البته همچون همیشه، اپل و سامسونگ به ترتیب با 34.5 و 24.6 درصد، بیشترین سهم را از بازار موبایل ایالات متحده در اختیار دارند. فروش سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2017 نسبت به همین بازه در سال 2016 حدود 3 درصد کاهش یافته، با این حال انتظار می رود عرضه پرچمداران اخیر این شرکت یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن بتواند دوباره این رقم را افزایش دهد و گلکسی نوت 8 نیز بتواند تا پایان سال شرایط بسیار خوبی را برای این کمپانی رقم بزند.

    با این حال رشد ال جی در این بازار حیاتی و افزایش فروش موبایل، خبر خوبی برای آنها به شمار می رود که کسب و کار تلفن همراه آنها را از حالت اغما بیرون خواهد آورد. پرچمدار جی 6 نیز می تواند با همکاری گسترده اپراتورهای مخابراتی آمریکایی به آنها در حفظ جایگاهشان کمک شایانی نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر