مشخصات جدیدی منتسب به HTC U منتشر شد

عصر کالا- چند روز پیش در تک شات رندرهایی که به اسمارت فون جدید اچ تی سی موسوم به HTC U نسبت داده می شد را منتشر کردیم. به گفته ی افشاگر معروف، ایوان بلاس، این گوشی پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی خواهد بود.

مشخصات جدیدی منتسب به HTC U منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ رندرهایی که پیشتر دیدیم اسمارت فونی را نشان می دادند که هیچ دکمه ای بر روی آن دیده نمی شد و فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون بود. امروز صبح شایعات جدیدی در خصوص مشخصات این محصول در فضای وب منتشر شد که اگر قابل استناد باشند می توان گفت که این اسمارت فون از نمایشگری 5.5 اینچی با پوشش گوریلا گلس 5 برخوردار است که رزولوشن آن 1440 در 2560 است.

    در داخل این گوشی از یک اسنپدراگون 835 استفاده شده که دارای یک پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 است. رم این گوشی 4 یا 6 گیگابایت است که با 64 یا 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی همراه شده است. نیروی لازم برای روشن ماندن این اسمارت فون را یک باتری 3000 میلیی آمپر ساعتی تهیه می کند که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز برخوردار است. اسکنر اثرانگشت در دکمه هوم تعبیه می شود و سیستم عامل اندروید 7.1 بطور پیش فرض بر روی این گوشی نصب است. همانطور که گفتیم از جک هدفون 3.5 میلیمتری خبری نیست، اما یک پورت USB نوع C و اسپیکرهای استریو در این اسمارت فون در نظر گرفته شده اند.

    بنا بر تصاویری که به این گوشی منتسب شده اند، اچ تی سی احتمالا از فاوری USonic در این محصول خود استفاده می کند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد یک هدفون آنالوگ را به پورت USB نوع C متصل کنند. همچنین قابلیتی موسوم به HTC Sense Link می تواند نمایش نوتیفیکیشن های موبایلی را بر روی کامپیوتر مقدور سازد. با استفاده از Edge Sensor نیز با فشار ممتد یا کوتاه بر روی لبه های گوشی می توان دوربین، گوگل اسیستنت یا سایر عملکردها را با یک دست فعال کرد.

    ویژگی موسوم به +HDR به کاربران HTC U اجازه می دهد پیش از آنکه عکسی گرفته شود نمای آن را در HDR ببینند. با وجود 4 میکروفون در این گوشی دو نوع تنظیمات متفاوت برای ضبط صدا در حین ضبط ویدیو در دسترس خواهد بود. 3D Audio تنظیم پیش فرض است و از هر 4 میکروفون برای ضبط صدای اطراف کمک می گیرد. تنظیم دیگر Hi-Res است که ضبط صدا را با طیف کاملتر و گسترده تری ممکن می سازد.

    به ادعای بلاس، این گوشی اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شده و از اوایل ماه آینده راهی بازار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر