اوپو آر ۹ اس پرفروش ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول سال بوده است

عصر کالا- بر اساس جدیدترین آمار، اوپو آر ۹ اس (Oppo R۹s) پرفروش ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

اوپو آر ۹ اس پرفروش ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول سال بوده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، بدون شک انتشار چنین خبری برای دارندگان گوشی های اندرویدی عجیب است و شاید برخی تصور کنند محصولات سامسونگ فروش بیشتری داشته‌اند. اما شاید مغلوب شدن این شرکت کره‌ای در برابر اوپو با عرضه ناموفق گلکسی نوت 7 بی ارتباط نباشد. در واقع اگر پرچمدار قبلی سامسونگ از سری گلکسی نوت بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران بود، احتمالا به پرفروش ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول سال تبدیل می‌شد.
    طی این دوره، 8.9 میلیون دستگاه اوپو آر 9 اس به فروش رسیده است
    از طرفی، عملکرد اوپو نیز قابل تحسین بوده و طی این دوره، 8.9 میلیون دستگاه از گوشی آر 9 اس را عرضه کرده است. با این حال، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به ترتیب با فروش 21.5 میلیون و 17.4 میلیون دستگاه، هنوز هم در ابتدای این لیست قرار دارند. هرچند، گوشی های اپل در بازار جهانی و کشورهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ در حالی که بازار فروش گوشی های اوپو محدود است.
    در نهایت، گلکسی جی 3 مدل 2016 (Samsung Galaxy J3 2016) اولین گوشی سامسونگ است که با فروش 6.1 میلیون دستگاه طی این دوره، نام آن در لیست پرفروش ترین گوشی ها دیده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر