گلکسی (J۳ (۲۰۱۷ در Geekbench رویت شد

عصر کالا- روز گذشته یک دستگاه اندرویدی ناشناس از برند سامسونگ با شماره مدل SM-J۳۳۰F در دیتابیس گیک‌بنچ رویت شده است. این اسمارت‌فون به احتمال قوی J۳ نسخه ۲۰۱۷ است که البته برخی از مشخصات آن با گلکسی J۳ ۲۰۱۷ که چندی پیش در بنچمارک‌ها رویت شده بود، تفاوت دارد. اسمارت‌فونی که با تازگی مورد سنجش قرار گرفته است از یک پردازنده ۴ هسته‌ای ARMv۸ با سرعت پردازشی ۱.۴۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند. میزان رم SM-J۳۳۰F دو گیگابایت اعلام شده است.

گلکسی (J۳ (۲۰۱۷ در Geekbench رویت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ با توجه به مشخصات پردازنده به نظر می‌رسد سامسونگ در J3 2017 از چیپست اگزینوس 7570 استفاده کرده است. این چیپست 14 نانومتری که توسط خود سامسونگ توسعه یافته است، پیش‌تر در مدل‌هایی هم‌چون گلکسی J5 Prime و گلکسی Xcover 4 نیز استفاده شده بود. دیگر مشخصه‌ای که GeekBench در مورد گلکسی J3 2017 منتشر کرده است بهره‌مندی از اندروید 7 نوقا است؛ از آن‌جایی که این اسمارت‌فون یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود، نباید انتظار پشتیبانی نرم‌افزاری قدرتمند از آن را داشت، بنابراین شاید این نسخه آخرین ورژن اصلی اندرویدی باشد که برای گلکسی J3 2017 عرضه می‌شود. محصولات سری J سامسونگ هرساله درآمد قابل توجهی را برای این کمپانی به همراه دارند، از این رو این کمپانی کره‌ای هرساله با معرفی مدل‌های به‌روزشده تنوع محصولات این خانواده را گسترش می‌دهد.

    اگرچه در گزارش فعلی چیزی در رابطه با حافظه داخلی مورد استفاده در این اسمارت‌فون گفته نشده است، اما با توجه به نشت‌های قبلی گفته می‌شود J3 2017 از 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. در بخش تصوبرداری این هندست، تنها مجهز بودن به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مشخص شده است و هنوز مشخص نیست دوربین اصلی چه وضوحی خواهد داشت.

    گلکسی (J3 (2017 توانسته است گواهی FCC را دریافت کند، از این رو  عرضه این اسمارت‌فون در ایالات متحده حتمی خواهد بود، هرچند سامسونگ هنوز این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده است. هیچ اطلاعی از زمان معرفی و عرضه گلکسی J3 2017 منتشر نشده است، اما مطمئنا در روزهای آینده اطلاعات بیش‌تری از این اسمارت‌فون منتشر می‌شود.

    منبع

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر