بازگشت سامسونگ گلکسی نوت ۷

عصر کالا- سال قبل سامسونگ با عرضه گلکسی نوت ۷ بزرگ‌ترین اشتباه خود را مرتکب شد. گلکسی نوت ۷ (به معنای واقعی کلمه) بهترین گوشی‌هوشمند موجود در بازار بود و بررسی‌های انجام شده از طرف منتقدان و طرفداران یکسان بودند، اما باتری معیوب این دستگاه همه نقشه‌ها برای افتخار و درخشش این گوشی‌هوشمند را خراب کرد. برخی مواقع شایعات می‌گفتند که ممکن است گلکسی نوت ۷ دوباره عرضه شود و حالا به نظر می‌رسد این شایعات به واقعیت می‌رسند.

بازگشت سامسونگ گلکسی نوت ۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فیست ؛سامسونگ گلکسی نوت 7 در ماه ژوئن 2017 دوباره به بازار کره‌ای‌ها خواهد آمد (برای شمایی که در حال شمردن هستید، باید بگوییم این بار سوم است که این گوشی قرار است عرضه شود). با این حال این دستگاه اورجینال نوت 7 نخواهد بود و بیشتر احتمال دارد که با نام گلکسی نوت 7R ارائه شوند. اگر هنوز معنی R موجود در اسم آن را متوجه نشده‌اید، اولین حرف کلمه (Refurbished) به معنای "بازسازی شده" است. بر اساس گزارشات رسانه‌ها، سامسونگ در اصل فقط باتری گلکسی نوت 7 جمع‌آوری شده را با یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی جایگزین کرده، که باعث شده این گوشی‌هوشمند کمی کوچکتر از نسخه اصلی شود. اگرچه هنوز بزرگتر از پسرعمویش گلکسی اس 8 می‌باشد، که مجهز به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. جدا از پایین آمدن توان باتری، به احتمال زیاد هیچ تغییر فنی دیگری در این گوشی مشاهده نخواهیم کرد.

    اگرچه سامسونگ زمان و تلاش بیشتری را دوباره صرف این دستگاه‌ها می‌کند، با این حال هنوز هم انتظار می‌رود که قیمت آن کاهش یابد. طبق گزارشات رسانه‌های کره‌ای، مصرف‌کنندگان با حدود 700000 وون کاهش قیمت روبرو می‌شوند، که حدود 250 دلار آمریکا می‌شود. بنابراین، ظاهراً گلکسی نوت 7R با قیمت معادل 630 دلار به بازارها عرضه می‌شود.

    علیرغم عرضه دوباره 7R، سامسونگ هنوز روی عرضه نوت 8 هم برنامه دارد. هنوز دقیقاً مشخص نیست چه زمانی گلکسی نوت 8 به عموم مردم ارائه می‌شود، اما رییس رویداد ایفا اخیراً گفته که علاقمند است سامسونگ فبلت بعدی خود را در نمایشگاه ایفا در برلین ارائه کند.

    مشخص نیست که آیا سامسونگ، گلکسی نوت 7R را به بازارهای خارج از کره هم می‌فرستد یا نه، اگرچه به نظر می‌رسد که سامسونگ از قبل کانادا و ایالات متحده را از لیست عرضه دوباره این محصول خارج کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر