ورود محصولات ال‌جی و سامسونگ با برند جدید به بازار

لوازم خانگی ارزان خواهد شد

عصر کالا- رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به قطع همکاری کره با ایران در صنعت لوازم خانگی، از ورود محصولات ال‌جی و سامسونگ با برند جدید به بازار خبر داد و گفت: با ورود این دو برند قیمت محصولات لوازم خانگی تا حدودی ارزان خواهد شد.

لوازم خانگی ارزان خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، مرتضی میری رییس اتحادیه لوازم خانگی درباره وضعیت فعلی صنعت لوازم خانگی توضیح داد: در حال حاضر دو کارخانه سامسونگ و ال‌جی با دو برند جدید آغاز به کار کرده‌اند و از ماه‌ آینده محصولات آن‌ها با برند سام و برند جی پلاس روانه بازار خواهد شد.

    وی افزود: در حال حاضر تلویزیون جی پلاس در بازار موجود است و از ماه آینده یخچال و لباسشویی و تا پایان سال ظرفشویی دو برند عرضه خواهد شد.

    میری به قطع همکاری ایران با کره در زمینه تامین مواد اولیه لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: در گذشته قطعات مورد نیاز لوازم خانگی ما از کره تهیه می‌شد، اما شرکت کره‌ای خودش واسطه‌‌ بود چرا که آن‌ها نیز قطعات را از چین وارد می‌کردند، اما حالا شرکت‌های ما توانسته‌اند بدون هیچ واسطه‌ای مواد اولیه را از چین وارد کنند.

    رییس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: قطعات لوازم خانگی از شرکت معتبر چینی وارد می‌شود و کیفیت آن درجه‌ یک است، بنابراین مردم نگرانی از بایت تغییر کیفیت محصولات نداشته باشند.

    او همچنین از وضعیت مناسب تولید داخل خبر داد و گفت: طبق آمار ارائه شده روند تولید لوازم خانگی داخلی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و در حال حاضر هم کالا به میزان کافی در بازار موجود است؛ در این راستا امیدواریم با ورود دو برند جدید سام و جی‌پلاس شاهد کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی باشیم.

    میری با اشاره به جهش مجدد نرخ ارز و تغییر بهای بنزین در چند روز اخیر و تاثیر آن در قیمت لوازم خانگی و ایجاد جو روانی منفی در این بازار اظهار کرد: طبق وعده دولت اگر بهای حمل و نقل تغییری نکند شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی نخواهیم بود، اما به طور کل فعلا نمی‌توانیم درباره تاثیر این موضوع بر بازار لوازم خانگی صحبت کنیم و امیدوارم شرایط کشور به زودی آرام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر