گارانتی باتری اپل واچ به علت مشکلات اخیر آن افزایش پیدا می کند

عصر کالا- اپل به تازگی خبر داده که پوشش گارانتی برای باتری نسل اول اپل واچ به سه سال خواهد رسید. این در حالیست که در ابتدا، اپل دو سال دستگاه مورد بحث و مشکلات اینچنینی برای آن را پوشش می داد. علت این مسئله، ورم کردن باتری برخی از مدل های اولیه اپل واچ و البته عدم کارکرد صحیح این قسمت از ساعت هاست.

گارانتی باتری اپل واچ به علت مشکلات اخیر آن افزایش پیدا می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ شرکت توسعه دهنده اپل واچ، اکنون گارانتی را به سه سال رسانده تا کاربرانی که در آینده نیز با چنین مشکلی رو به رو می شوند بتوانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، از طریق نمایندگی های خود اپل، آن را حل کنند. البته اگر بتوانید به چنین مکانی دسترسی پیدا کنید.

    در انجمن های آنلاین سایت اپل که کاربران در آن به گفتگو می پردازند، عده ای از مصرف کنندگان این محصول خبر داده بودند که باتری دستگاه آنها ورم کرده و شرایط مطلوبی را ارائه نمی کند.

    نمونه ای از یک اپل واچ با باتری ورم کرده که باعث شده نمایشگر از بدنه دستگاه جدا شود.
    البته اینطور که پیداست، مشکل مورد بحث برای تعداد زیادی از کاربران اپل واچ پیش نیامده و چندان گسترده نیست و نباید نگران مشکلات عجیبی مثل انفجار یا گرمای بیش از حد بود. ورم کردن باتری بیشتر به علت قرار گرفتن دستگاه در فضای گرم، یا بیش از حد روی شارژر ماندن پیش می آید و تا کنون گزارشی مبنی بر آتش گرفتن اپل واچ هم توسط کاربری ارائه نشده است.

    لازم به اشاره است که نسل اول اپل واچ، در انتهای سال 2014 رونمایی شد و چند ماه بعد در 24 آوریل 2015 عرضه آن آغاز گشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر