آیفون ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

عصر کالا- گزارش جدیدی از کره جنوبی رسیده و ادعا می‌کند آیفون ۸ (iPhone ۸) در دو سایز مختلف با صفحه‌ نمایش اولد رونمایی خواهد شد.

آیفون ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، منبع این اطلاعات، مقاله‌ای از وب‌سایت ETNews است که جزئیاتی مربوط به کارخانه A3 ارائه کرده است. ظاهرا پنل‌های اولد اپل به طور عمده‌ در این کارخانه ساخته خواهند شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تولید با ظرفیت کامل از اواخر همین ماه شروع خواهد شد. نکته‌ی جالب این گزارش این است که ظاهرا کارخانه‌ی A3 شرکت سامسونگ در حال تولید نمایشگر‌های 5.8 اینچ و 6 اینچ برای محصولات اپل است.
    اگر سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) خطوط تولید در نظر گرفته شده برای تولید نمایشگرهای اپل را به 100 درصد ظرفیت تولید خود برساند، قادر خواهد بود تا هر سال حدود 124 میلیون پنل 6 اینچی و 130 میلیون پنل 5.8 اینچی تولید کند.
    این خبر به وضوح با گزارشات و پیش‌بینی‌های قبلی تفاوت دارد. در خبرهای قبلی چندین بار گفته شد که اپل امسال قصد دارد دو آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس و یک محصول ویژه به نام آیفون 8 را معرفی کند که در این میان دو مدل سری 7 با نمایشگر ال‌سی‌دی و آیفون 8 با نمایشگر اولد و چندین قابلیت مخصوص دیگر  طرحی خواهند شد. البته همان‌طور که می‌دانید هیچ‌یک از این شایعات توسط اپل یا سامسونگ تایید نشده است، اما واقعیت این است که مقاله‌ی ETNews از زاویه‌ی کاملا متفاوتی به آیفون‌های جدید پرداخته که جالب‌ توجه است.

    به نظر می‌رسد استانداردهای اپل برای پنل‌های اولد، مشکلاتی را برای این غول تکنولوژی ایالات‌متحده به وجود آورده است. در حال حاضر گفته می‌شود خطوط تولید پنل‌های مورد نیاز اپل با ظرفیت 60 درصد در حال فعالیت هستند که با این میزان، سامسونگ دیسپلی تنها قادر است 75 میلیون پنل 6 اینچ و 79 میلیون پنل 5.8 اینچ تولید کند.
    پیش‌بینی شده است که میزان فروش سری جدید آیفون‌های اپل در ابتدا 200 میلیون یا بیشتر باشد. همچنین باید این حقیقت را اضافه کرد که تقاضای کاربران و طرفداران اپل برای آیفون 8 بسیار زیاد است و باید دید که تامین‌کنندگان موفق به ارائه قطعات در زمان مقرر خواهند شد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر